0 امتیاز
590 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام ببخشید
من نامزدم شوهرم خیلی رو من حساسه
یک سره میگه چادر سرت کن یا موهاتو بکن تو
بیرون تنها نرو
هیچ کلاسی نرو
سلام
ببخشید میشه باهاتون یه صحبت کوتاهی داشته باشم
میگه چادر سرت کن
آرایش نکن
بیرون نرو
من احساس می کنم بد دله
عقدیم
مهر میشه یک سال
من دوس دارم درس بخونم ولی نمیزاره
درسو همون اولش قبول نکرد
ولی گفت چادری باش
گفتم من سرم می کنم ولی ن همه جا
بعد احساس می کنم خیلی بچه است
ولی میگه تنهای بیرون نرو
آخه یه ازدواج سنتی کردم
یعنی خانواده ها نقش اصلی رو داشتن

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
28باسلام براساس اطلاعاتی که شما در سوال بما داده اید نمیتوان به این نتیجه رسید که ایشان بیمار است البته تستهای روانشناسی وجود دارد که بدبيني بیمارگونه را نشان میدهد ودر آنصورت نیاز به درمان است اما این سختگيريهايي که مطرح کردید میتواند تعصبهای دینی واصول تربيتت دینی باشد که البته باارزشها گروسی که شما تربیت شده اید کمی متفاوت است،شما باید قبل ازدواج به این مسائل دقت کرده و شرایط خودرا مطرح میکردید و حالا شرعا و عرفا باید مطیع همسرتان باشید البته شاید با گفتگو و مشاوره بتوان تغییراتی در نظرات ایشان بوجود آورد ولی ارزشها و عقاید ایشان را نمیتوان چندان تغییر داد،آنچه مسلم است بهتر است با استفاده از مهارتهای ارتباطی واعتمادسازي ،در اوایل زندگی،اعتماد ایشان را جلب کنید تا بتوانید بتدریج خواسته هایتان را مطرح و بدست آورید،پیشنهاد میکنم برای اطمینان از سلامت روان ایشان درمورد بدبینی،نزدمشاوربرويد
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
مسایلی که میفرمایید نشانه های بددلی مرد نیستند, بلکه تعصباتی است که به دلایل اعتقادی و بخصوص بدلیل تازگی ازدواج شما اتفاق افتاده و با صحبت صمیمانه, صبر و البته گذر زمان بهبود پیدا خواهد کرد. سعی کنید با او مخالفت نکنید تا او حساس نشود. تحمل شما به بهبود مساله و حساسیت او کمک مینماید. باید مردان را بهتر بشناسید و روش مقابله با این اخلاق او را یاد بگیرید که چگونه او بهتر به حرفها و نظرات شما اهمیت میدهد. سعی کنید حرفها و نظراتتان را در مواقعی که او حال خوبی دارد و باشما مهربان است باو بگویید. از او و نکات مثبت او تمجید کنید و ابراز علاقه کنید.
مهمترین نکته در کاهش حساسیت مرد اینست که او را مطمین کنید که شما خود, مراقب هستید و خیلی از موارد را رعایت میکنید. این اطمینان وقتی باو دست خواهد داد که در مقابل او با دیگران, نامحرمان و... رفتاری مناسب داشته باشید. باو صریحا بگویید که خودتان بتمام موارد رعایت میکنید تا خیال او راحت شود. اطمینان او از شما درطول زمان بهبود رفتار را نتیجه خواهد داد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 785
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9839082
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...