0 امتیاز
1.3هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام 4 سال ازدواج کردم والان یه پسر ده ماهه دارم قبلا باشوهرم خیلی بحث میکردیم ایشون بسیار بی منطق هستند واصلا به حرف و نیاز من توجه ندارن سر مسایل ریز دادو فریاد میزنند منو تحت فشار روانی قرار میدن و بارها بهشون گفتم که از فریاد کشیدن بسیار بیزارم اما اصلا توجه ندارن وقتی دستورشون اطاعت نشه منو تنبیه میکنن مثلا نمیزارن برم بیرون یا باخانوادم رفت و امد کنم،خودشون با هیچ یک از اعضای حانواده من رفت و امد ندارن،با خانم 45 ساله ای ارتباط داره که به ایشون میگه مامان و همه جا باهم میرن البته ایشون متاهل هستن و با من هم رفت وامد دارن اما شوهرم تمام وقتشو در اختیار این خانم میزاره و کمتر به من و فرزندم رسیدگی میکنه
،
رابطه جنسی خیلی کمی داریم حدود یکساله ماهواره خریده از اون موقع اصلا به نیاز جنسی من توجه نداره که حس میکنم خود ارضایی میکنه و این عدم توجه بمن باعث دلسردی من به زندگیم شده با اینکه رفتاراش دوست ندارم اما بهش علاقه نشون میدم و محبت میکنم و الان فقط به خاطر پسرده ماهم دارم تحمل میکنم
خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی دلسردم بهش حس میکنم دیگه دوستش ندارم و به گناه الوده شم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
ویرایش شده توسط zrastegar
۱۷- وقتی زندگی تا این حد به دلسردی و جدایی عاطفی نزدیک میشود, نیاز به یک شوک و تغییر جدی دارد. مشکلات جدی زندگی خود را روی کاغذی بنویسید و با او در جلسه ای خارج از محیط خانه و در تنهایی گفتگو کنید. با لحنی مناسب و محبت امیز بگویید که مسایلی وجود دارد که اگر حل نشوند افسردگی و دلسردی من نسبت به زندگی باعث هر اتفاق ناگواری خواهد شد. با او با لحن بسیار نرم ولی صریح و بی پرده سخن بگویید و از عکس العمل او نترسید. بگویید که اگر خواهان ادامه و ساختن زندگی خوب است میتواند روی شما و عشق و محبتتان حساب کند و اگر نه بهتر است در مورد خیلی چیزها تجدید نظر کند. در مورد ارتباط او با خانم ۴۵ ساله , نیاز جنسی و اخلاق نامناسب و مشکلات جدی زندگی حرف بزنید و بگویید که باید این مسایل برطرف شود تا زندگی دچار مشکلات عمیق نشود و پایه های ان سست نگردد.
شاید این صحبتها کمی ناراحت کننده و تلخ باشد اما لازم است او عمق مساله و ناراحتی شما را بداند تا انگیزه برای تغییر داشته باشد. باو بگویید قبل از انکه دیر شود و یک مساله جدی و غیرقابل حل باعث جدایی شما شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1128
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9839425
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...