0 امتیاز
5.7هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
سلام.
23ساله هستم و همسرم38 ساله هستند. یک سال و پنج ماهه که ازدواج کردم. و با خانواده ی شوهرم زندگی میکنم. اهل جمعوری آذربایجان هستیم و در آنجا زندگی میکنم.
مدتی پیش به یقین و اطمینان کامل رسیدم که همسرم همجنسگرا هستن. و هیچ علاقه ای و شهوتی و تحریکی به جنس مخالف نداره. اوایل نمیدونستم. و فکر میکردم اگه باهام نزدیکی نداره بخاطر خستگی هایی هستش که میگه. و من چند بار خودم برای نزدیکی اقدام کردم. مکالماتش با دوستانش را شنیدم. و با او مطرح کردم. بهم قسم دروغ یاد کرد که آنها خانوم بودند و من چنین مشکلی ندارم. خلاصه رفیق فابریکش که انسان متدینی هم هستش بهم گفت که علت قطع رابطه اش با شوهرم بخاطر ابراز علاقه غیر متعارف شوهرم به او بوده است.
من الان نمی دانم آیا زندگی ام را با او بخاطر رضایت خدا ادامه دهم؟ تا باعث آبرو ریزی اش نشود؟ یا طلاق بگیرم؟ یا کمکش کنم؟
با توجه به اینکه کشورمون غیر اسلامی می باشد. ایشون چندین سال پیش به روانپزشک هم مراجعه کردن که روانپزشک بهش توصیه کرده که یک پارنتر واسه خودش پیدا کنه و اگه محیطش خوب نیست بره خارج زندگی کنه.
حالا با توجه به این که شوهرم نمیدونه که من از این موضوع آگاهم. و خانوادش و هیچکس بجز دوستاش نمیدونن که ایشون اینچنین مشکلی دارن. آیا من میتونم کمکش کنم؟؟؟
چطور این مضوع را با او در میون بذارم.
خانوادش همش بهم طعنه ی بچه دار نشدنم را میزنن. دیگر نمیدونن که اصلا پسرشون با من نزدیکی نداره تا من حامله هم بشم.
درضمن همسرم نماز خونه.
و مشکله دیگه ای که دارم: یکی از دوستاش بهم پیام داد. و مسئله ی همسرم رو با من در میون گذاشت. و من هم با او همدردی کردم. او به من گفت. حالا که نمیخوای آبروی شوهرت بره و میخوای بمونی.بیا در حالیکه با او هستی با من باش. من دوستت دارم. و از لحاظ جنسی باهاتم. وقتی این پیشنهاده کثیفشو شنیدم حالم خیلی بد شد. اون تهدیدم کرد که اگه با من نباشی من نوشته هاتو به شوهرت نشون می داد. من بهش گفتم که من خودکشی می کنم. خیلی دلهره دارم. شما را به فاطمه زهرا کمکم کنید. من توبه کردم و به ائمه توسل کردم که نباید با مرد نامحرم همدردی میکردم. من بهش اعتماد کردم از لحاظ برادری و دوست شوهرم بود.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
متاسفانه ما از كيفيت همجنس بازي شوهرتان اطلاع چنداني نداريم و از اطلاعات محدود شما بر نمي آيد كه منظور دقيق شما از همجنس بازي چيست. بهتر هر چه سريع تر با مراجعه به مراكز تخصصي درمان هاي اختلالات جنسي در صدد تشخيص و درمان مشكل ايشان بر آييد.
كلينيك سلامت خانواده يكي از مراكزي است كه مي تواند در تشخيص و حل مشكل همسرتان به شما كمك شاياني نمايد نشاني: تهران، ميدان فلسطين، خيابان ايتاليا، جنب بيمارستان شهيد مصطفي خميني، كلينيك سلامت خانواده، تلفن و دورنگار: 88974925-88985918
علاوه بر مراكز بالا سكس تراپيست هايي (درمانگران جنسي) مانند: فريدون مهرابي، ماهيار آذر، محمدعلي بشارت، مهرداد افتخار اردبيلي، بهنام اوحدي و دكتر رسول روشن... (كه از طريق جستجوي اينترنتي يا 118 در تهران قابل دسترسي مي باشند)، براي مشاوره تخصصي قابل توصيه مي باشد.
نظر و صلاحديد متخصصين هر چه بود آن را عملياتي سازيد، چرا كه جدايي يا تداوم زندگي درحالت ترديد بسيار ناكام كننده است و اين امر يعني مراجعه به مراكز تخصصي باعث ترديد زدايي از تصميمات آتي شما خواهد شد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2009
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9840306
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...