0 امتیاز
149 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام . حدود شش  سال میشه که من و همسرم ازدواج کردیم  شوهرم در دوران مجردی ادم لاابالی و بی بندوباری و رفیق بازی بود ولی وقتی به خاستگاری ممن اومد شرط کردیم که همه کاراشو کنار بذاره از جمله مشروب خواری رفیق بازی بی نمازی و .... همسرم همه موارد رو قبول کرد و ما عقد کردیم ولی بعد از عقد کم کمم شروع کرد به رو آوردن به کارای قبلیش الان هم که بچه داریم تقریبا اون دست به همه کارای قبلیش میزنه هم مواد میکشه البته تفریحی هم مشروب میخوره هم همه وقتشو چه روزای تعطیل چه غیر تعطیل تا دیروقت بیرون میگذرونه حتی به من که همسرشم بی میل هست و وقتی خونه میرسه بی چون و چرا میخوابه اگر هم اعتراض کنم باد کتک و فحش هست نصیبم میکنه اوایل منم همش جوابشو میدادم اما الان دیگه بخاطر اینکه اعصاب بچه ام خورد نشه هیچی بهش نمیگم حتی روزای تعطیل موبایلشو کوک میکنه و صبح خیلی زود از خونه میزنه بیرون انقد بهش بد بین هستم که حتی وجودش رو در کنارم عذاب آور میبینم ولی چکار کنم که هم پسرم خیلی پدرشو دوس داره هم نمیخوام طلاق بگیرم چون بچه ام رو ازم میگیرن این رو هم باید اضافه کنم که از خیلی ادمهای ریش سفید یا اهل دانش برای بهتر شدن اوضاع زندگیمون کمک گرفتم ولی هیچ فرقی در رویه زندگی همسسرم صورت نگرفت حتی توی این چن سال زندگی دو بار مدت سه تا چهار ماه منو بچه امون رو ول کرد و رفت که با وساطت بطرگترای فامیل خودشون برگشت به زندگی . کلا همیشه سر رفتن داره با کوچکترین بحثی خونه رو ترک میکنه برای چن روز نمیاد خونه . یه کار نیمه وقت داره که هی هر وقت دلش بخواد میره یا نمیره . خرجی خونه هم به عهده خودمه میگه ندارم. واقعا میوندم با این آدم چیکار کنم یه عیب بزرگی که داره خودش و خونوادش اهل دعا و جادو هستن که البته تا به امروز به یاری خدا فقط پولشون رو دور ریختن . لطفا به من کمک کنید تا با این آدم من چیکار باید بکنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
شما با مساله پیچیده و مشکلات متعددی روبرو هستید. اگر بخواهم کمی صریح و واقع بینانه صحبت کنم, تغییر این انسان فقط با یک شوک بسیار قوی در زندگی اتفاق می افتد که البته بعید بنظر می اید. شاید برای نا امید شدن از او کمی زود باشد و بتوان هنوز راههایی را امتحان نمود. یکبار خیلی صریح و مودبانه از او بخواهید که نظرش را راجع به رفتارهای خودش و اینده ای که برای شما در نظر گرفته بگوید و بپرسید ایا از وضعیت راضی است!؟ اگر بهیچ روشی او تغییر رفتار ندهد و شما هم خواستار ادامه زندگی باشید باید به استقلال فکر کنید. اگر شما فردی مستقل و نه متکی از لحاظ مالی , اجتماعی و... باشید. او نمیتواند شمارا تحت فشار قرار دهد. سعی کنید بیشتر کارهای اورا با بی تفاوتی پاسخ دهید زندگی خود را فارغ از وجود او ادامه دهید. برای خود برنامه ریزی داشته باشید هدف تعیین کنید تا انگیزه داشته باشید. مطالعه کنی, ورزش کنید و تفریحات سالم داشته باشید. مسایل معنوی را فراموش نکنید تا ارامش لازم برای ادامه داشته باشید. گهگاه باو گوشزد کنید که چه ظلمی به شما و فرزندش میکند تا شاید زمانی به ان فکر کند. در زندگی خیلی وقتها اتفاقات دست شما نیست و شما فقط بای سعیتان را انجام دهید و نتیجه با خداست.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1104
بازدید دیروز: 2403
بازدید کل: 9818262
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...