0 امتیاز
473 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
با سلام
من دوسال هست ازدواج کردم.که یکسالش رو عقد بودیم. همسر من در مجردی معتاد کامپیوتر بود و به جز وقتهایی کاریش تقریبا تمام وقتش با کامپیوتر و اینترنت گزشته. بعد ازدواج متوجه شدم معتاد دیدن فیلم هست. چندین بار با چک کردنامپیوتر متوجه شدم به سایتهای غیر اخلاقی میره و عکسهای سکسی یا زنان نیمه برهنه رو نگاه میکنن. چند ماه اول ازدواج به روی خودم نیاوردم. زیاد هم در مورد پای اینترتت نشسانش گیر نمیدادم ولی بعد 8نا ماه صبرم لبریز شد و به روش اوردم و همه عکسا رو نشونش دادم و فهموندم که میدونم و دعوا کردیم. همسرم لز شدت ناراحتی همون جا مودم اینترنت رو شکست و الان به لطف حضرت زهرا دو ماه میشه اصلن اینترنت نرفتن. خیلی از مشکلاتمون کمتر شده حتی مسایل جنسیمون خیییییلی بهتر شده ولی تازگی همسرم دوباره حرف از اوردن اینترنت میکنه میگه از مسایل روز بی خبرم. نمیدوتم چه کار کنم. میترسم فشار بیارم بدتر لج کنه. همسرم میگه خوب به غیر اینترتت چه طور از مسایل باخبر بشم. اینم بگم همسر من کارشون طوریه که فقط سه روز هفته رو سر گار میره و بقیش رو تو خونه بیکار هست همش پای تلویزیون خیلی میگم سر خودت رو بیرون گرم کن ولی باز کار خودشو میکنه.همسرم ادم معتقدی هست.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام. جلسه ای با همسرتون بزارید و موضوع پیش امده را بعنوان یک مساله با همسرتون در میون بزارید . و هر دو مسوالانه این قضیه نگاه کنید. این مسله را همه جانبه بررسی کنید مسله اصلی مطلع شدن همسرتون از اخبار روز هست کی یکی از راهها استفاده از اینترنت هست. راههای دیگر را بررسی کنید و برای هر راهی که مورد تایید قرار گرفت قوانین و مقرراتی بگذارید. اینکه همسرتون معتقد هست بخوبی میشه از این قضیه استفاده کرد. اما بشیوه صحیح .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 448
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9801721
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...