0 امتیاز
221 بازدید
در بانوان با بصیرت توسط
باسلام وخداقوت خدمت شما.استاد گرامی سوالی داشتم،میخواستم بدونم تا چه حد لازمه مسایلی که پیش میاد روبه همسرم بگم؟من از خانواده کاملا مذهبی هستم،همسرمم هم کاملا مذهبی ایست،ماهیچ مشکلی باهم نداریم،اما گاهی اوقات با خانواده همسرم با مشکل برمیخورم،ما حدود یک ونیم سال است که نامزدیم،هرموقع من منزل پدرشوهرم هستم،دایم مادرشوهرم ازمن میخواهد که پیش بردارشوهرم که 18سال سن داردچادرنپوشم،وبهانه اش هم این هست که اوجای بردارمن است،منزل پدرشوهرم شهر دیگری است ومن هرموقع میروم به خاطرمسافت زیاد چند روزیاهفته ایی انجاهستم،هرموقع همسرم خانه نیست،مادر شوهرم بالحن خاصی میگه که خسته نشدی اینقدچادرپوشیدی اونم تواین گرمای شدید؟؟؟واقعا کلافه شدم..نمیدونم چه برخوردی کنم؟بارها گفته که برادر شوهرم یا مردای نزدیک فامیل به من نامحرمن،ومن باچادرراحتترم،نمیدانم چقدرازاین مسایل روباید به همسرم بگم؟حتی یک شبی که همسرم پادگان نگهبان بود،ایشان سربازن،شوهرخواهر شوهرم آنجا بود،مادرشوهرم طوری برنامه ریخت که من ومادرشوهرم درحال پذیرایی بخوابیم خواهرشوهروهمسرش یکی از اتاق ها وپدروبرادرشوهرم دراتاق دیگر،این سهل انگاری ومدیریت خواهرومادرشوهرم،باعث شد شوهرخواهرشوهرم من رابدون روسری ببیند،که این برای من از مردن هم بدتربود،حتی مادرشوهرم از ناراحتی وگریه من ناراحت شدکه چراناراحتی،مادربزرگ دامادناراحت میشه!!ومن نمیدانم تا چقد مسایل روبایدبه همسرم بگم؟وچگونه؟آیا لازم است قضیه شبی که نبود رابگم؟چگونه؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیزشمادرواقع با در میان گذاشتن مسایل مختلف با هم، باعث نزدیک شدن روابط می شوید و کم کم صمیمیت را به وجود می آورید.
صمیمیت در زندگی زناشویی به تقویت رابطه همسران بسیار کمک می کند. ۲ نفر که با هم ازدواج می کنند باید بدانند که از این پس همسر آنها نزدیک ترین فرد به آنهاست و می توانند تمام عواطف، احساسات، نظرها و حتی عقاید شخصی خود را با او در میان بگذارند…درواقع شما در زندگی نباید مسيله ای را پنهان کنید،درجریان قرارگرفتن ایشان در باره مسایل مختلف زندگی، باعث بوجود امدن پایه های اعتماد درزندگ ی زناشویی میشود
. از آنجا که هرکدام از ما تیپ شخصیتی خاصی داریم، می توانیم برای ایجاد این صمیمیت ها نوع خاصی از گفتار و حرکات را که برای خودمان و طرف مقابلمان جذاب باشد، انتخاب کنیم.درواقع نوع بیان شما بسیار مهم است،که سبب سوتفاهم نشود شما بایدطوری بیان کنید که همسر شما فکر نکند قصد بدگویی از مادرش راداریدبه این شکل بیان کنید: دوست داری که من جلوی برادرشماچگونه باشم؟ یا به نظرت برای اینکه مامان شما ناراحت نشن چطوری به ایشان بگویم؟
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2105
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9811864
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...