0 امتیاز
272 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
با سلام خدمت خانم رستگار مقدم
من دیروز برای شما مشکلم رو ارسال کردم وهنوز جواب داده نشده
ممنون میشم اگه کمکم کنید  من 8 ساله ازدواج کردم ویه دختر 5 ساله دارم
شوهر من به دلیل نرفتن سربازی وبدهی های زیادی که با شغل عوض کردنش داشته حسابش بسته شده ونمیتونه دسته چک بگیره ومدام میگه بیا برو دسته چک بگیر ومنم از این موضوع میترسم که بعدا منم درگیر بشم
یا دسته چک میخاد یا جواز برای مغازه منم یه زنم میترسم دوباره بدهی بالا بیاره پای منم گیر باشه هر چی میگم قبول نمیکنه و میگه تو نمیخای کمک زندگیمون باشی هیچ قدمی برنمیداری خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم ایشون کسی رو هم نداره که بخان کمکش کنن قبلا براش دسته چک گرفتم ولی به دلیل اینکه خیلی بلند پروازی کرد هی ماشین میخرد وامضای منو جعل کرد رفتم حسابمو بستم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲۹- در این مورد چون معمولا اقایان اطلاع بیشتری دارند به خانمها اعتماد نمیکنند. بهترین روش برای کمک باو و مشورت اینست که در زمینه کار او اطلاعات خود را بسیار بالا ببرید تا او بتواند بشما اعتماد کند. اگر بتوانید بارها و بارها باو اطلاعاتی بدهید که تا بحال نداشته است و این کار را با لحنی محترمانه و متواضعانه انجام دهید او بسیار اسانتر قبول خواهد کرد. پس سعی نکنید خود را از او برتر نشان دهید وگرنه او عکسالعمل خوبی نشان نخواهد داد. پس مراقب نحوه بیان این مطالب باشید.
توسط
شما میفرمایید من اطلاعات کسب کنم بهتره
پس برای  ایشون دست چک بگیرم یا نه
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 773
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831081
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...