0 امتیاز
126 بازدید
در بانوان با بصیرت توسط
دوباره دسته بندی کردن
سلام دختری هستم 20 ساله. حدود  یک سال پیش با پسری آشنا شدم که ظاهرا محجوب و سربه زیر بود.بعد ازینکه یک بار همدیگه رو  دیدیم به مدت 2 ماه مجازی با چت و تلفنی ارتباط داشتیم. من فک میکردم پسر خوبیه و قصدش ازدواجه و ظاهرا به شدت بمن علاقه مند شده.من هم به شدت وابسته شدم بهش و علاقمند. بعد دوماه قرار گذاشتیم و همو دیدیم. بعد ازون رابطه مون بیشتر شد جوری ک ساعت ها تلفنی حرف میزدیم و چت میکردیم.تا اینکه با یه دختری آشنا شدم که اونو میشناختو بدون اینکه از رابطه من و اون آقا خبری داشته باشه بمن گفت اون پسر کارش اغفال دختراست و به چن تا دختر پیشنهاد ازدواج داده ولی بعد ولشون کرده.و خودش هم با اون رابطه داشته ولی بعد تموم شده.من بعد کلی گریه و ناراحتی به خودش گفتم ک چرا اینکارو کرده و با احساسات من بازی کرده و دروغ گفته ولی قسم خدارو خورد ک نه و چرا باید اینکارا رو بکنه و اون دختر دروغ گفته بعد چن روز با اصرارای اون من حرفاشو باور کردم ولی ته دلم بهش شک داشتم.ولی به خاطر علاقه و وابستگی شدید نمیتونستم رهاش کنم. بعدها گفت که تا چن سال دیگه نمیتونه ازدواج کنه و شرایطشو نداره و من باید صبر کنم.وهمینجوری باهم رابطه داشته باشیم. من ناراحت شدم و قبول نکردم.بعد چن روز که قهر بودیم اون برگشت و گفت خب به خانواده ت بگو من میام، ولی یک ساعت بعدش زنگ زد و گفت نه نگو واین اتفاق چن بار تکرار شد. من به این نتیجه رسیدم که همه حرفاش دروغ بوده و قصدش ازدواج نیست. مشکل من اینه ک اینقدر بهش وابسته م که نمیتونم ازش دل بکنم.خیلی زیاد.با اینکه میدونم بهم دروغ میگه مرتب و حتما همزمان با دخترای دیگه ای هم در ارتباطه چون متوجه میشم کاملا.چن بار به من گفت که بیا کات کنیم ولش کن من گفتم باشه ولی بعد دوروز نهایت دوروز بوده همیشه اون زنگ زده دوباره و دو سه بارم خودم بهش پیام دادم. چون طاقت دوری شو ندارم و مدام نگرانشم وقتی ازش بیخبرم.هنوزم روزی چن بار تلفنی حرف میزنیم مشخصه که دیگه علاقه ای بمن نداره. چن بار که خدافظی کردیم من خیلی گریه کردم و اونم فهمید. الان من دلم نمیخاد باهاش ازدواج کنم چون آدم درستی نیست ولی به شدت دوسش دارم و وابسته شم.ولی جرات تموم کردن رابطه رو هم ندارم نمیتونم. خیلی تلاشمو کردم ولی نشد.باهمه ی بدیاش بهش علاقه دارم.با دروغای زیادش و بداخلاقیاش.میدونم خودمو خیلی کوچیک کردم وقتی ازش خواستم نه خدافظی نکنیم.دیگه ازون ابراز علاقه های شدید هم خبری نیست.وقتی ازش خبری نیست تا حد مرگ نگرانش میشم و اضطراب میگیرم که نکنه اتفاقی براش افتاده باشه.با اینکه میدونم آدم خوبی نیست.

منو راهنمایی کنید که چیکار باید کنم خواهش میکنم کمکم کنید تا ازش دل بکنم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام دوست عزیزم. خیلی ناراحت کننده و حتی درد اور هست است که در رابطه ای هستی که عواطف و احساسات و مهمتر صداقت دخیل هست ولی طرف مقابل به این اندازه سرمایه گذاری عاطفی نمی کند. اما چند سوال وجود داره در این رابطه که جوابت می تونه انتخاب را برات اسانتر کنه. رابطه عاطفی که قرار هست با همسرت داشته باشه چطور ترسیم میکنی و ایا الان در حال حاضر بوقوع پیوسته؟ در رابطه ای که قرار داری به دنبال سروس دهی عاطفی هستی یا خودت هم احساس نیاز مبکنی؟ رابطه ای که داری باعث رشدت هم شده ؟ باعث امنیت شده؟ اما چند نکته : اگر میگی در نبودش احساس بسیار بد و زجر اوری بهت دست مبده و وابسته شدی بدون که رابطه سالم و رشد دهنده ای نیست. دلبستگی رابطه عاشقانه ای را بوجود میاره که باعث اسودگی و امنیت می شود و اینکه این اقا در تصمیم به ازدواج و یا حتی کات رابطه تعلل مبکند و قاطع نیست پس میشه گفت این اقا هنوز در مسایل شهصیش نمی تونه تصمیم بگیره سوال دیگه ای که پیش میاد این هست ایا می تونی در رابطه ای باشی که ندونی اخرش چی میشه چون ممکنه اخر این رابطه فقط حسرت لحظاتی برات بمونه که می تونست بهتر از این بگذره. خلاصه ببین در موندن در این رابطه چه چیزی بدست میاری و چه چیزی از دست میدی. وفتی تصمیم قاطع گرفتی باید دست بکار شد تا تصمیم را عملی کرد البته بدون قطع یک رابطه عاطفی کار اسانی نیست اما اگر به درست بودن کارت ایمان داشته باشی انچه که بدست میاری شیرینتر از دردی است که مدتی متحمل شدی. اور تصمیمت بر قطع رابطه شد حتما بایک مشاور در ارتباط باش تا کمکت کنه حتی می تونی از اینجا هم کمک بگیری.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2446
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9812205
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...