0 امتیاز
187 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام من ۲۷ سال دارم و دوساله ازدواج کردم خانه پدر شوهرم دو طبقس ما طبقه پایین زندگی میکنیم ولی برای ناهار و شام باید بریم خونه پدر شوهرم در واقع فقط برای خواب خونه خودمون میریم من به شوهر گفتم این شرایط رو دوست ندارم ولی میگن چون من فرزند آخر خانوادم همیشه باید پیش پدر و مادرم باشم ولی من مخالفم ولی شوهرم به حرفام گوش نمیدن راهنماییم کنید چیکار کنم؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
از همسرتان بخواهید که برای این کار قانون قرار دهد کمی هم بر اساس خواسته شما عمل کند. مثلا یک وعده را در خانه خودتان و یک وعده را در خانه آنها. البته شاید او خجالت می کشد که این مساله را با خانواده ش بیان کند. اگر رابطه خوبی با خانواده او دارید بهتر است خیلی مودبانه با مادر یا پدرش صحبت کنید و بپرسید آیا اشکالی دارد که شما برای یک وعده را تنها بگذرانید. این مساله را با محبت و اخحترام کامل بیان نمایید و بگوئید که این ه این معنی نیست که دوست ندارید با آنها باشید بلکه بخاطر اینست که بتوانید ارتباط خوبی با یکدیگر داشته از هم دور نشوید و بعضی مسایل خصوصی را باهم بیان کنید. معمولا صریح بودن در این مسایل همراه با لحن محبت آمیز نتیجه بخش خواهد بود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3379
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9813138
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...