0 امتیاز
207 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام. من دو ساله که نامزدم...نامزدی ما با عشق شروع شد.یعنی اون عاشق من بود و من هم همینطور. اما از همون اول حس میکردم پدر و مخصوصا مادر و برادر بزرگش علاقه ای به وصلت ندارن.اما خودمو گول میزدم. برادر بزرگ اشراف زیادی رو پدر ومادرش داره و حرفاش خیلی تاثیر میزاره.از همون اول مدام تماس میگرفت با پدر من و با حرفا و خطرات زندگی در غربت و شغل آزاد سعی میکرد اتمام حجت کنه که ما بهم بزنیم اما خود پسر واقعا عالی بود از همه نظر. فقط چون ته تغاری بود و هر دو  تحصیلکرده و شاغل انگار حسادت میکرد.نمیدونم. خلاصه بعد اون مدت از پارسال مهر تا خرداد امسال خبری ازش نشد یعنی سر نزد، اما ما با هم در تماس بودیم گفت که ورشکست شدم و دارم خودمو جمع میکنم. و بدتر پدر مادرش که سر قضیه مهریه حتی یه تماس هم نگرفتن. الان دیگه میگه قید منو بزن که من بدبخت شدم و بدهکارم. و خواهرش که دوست صمیمی منه میگه بدهی و قرض عوضش کرده دیگه لیاقتتو نداره.... بخدا موندم که آیا حرفای پدر مادرش باعث شد که پسره بگه و خواهرش تایید کنه...یا واقعی و از سر لطف میگه...ما از هم دوریم و ازدواجمون شهر به شهر بود، البته فقط نشون کرده بودیم. توروخدا راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
به نظر من این مهم نیست که از روی لطف بوده یا از سر نخواستن, چون پسری که خواهان واقعی و عاشق یک دختر باشد به هر روشی دامن میزند تا به هدفش برسد. بنظر من به این فکر نکنید که ایا برادرش باعث شده یا هر کس دیگر , مهم اینست که شما با فردی میخواهید زندگی کنید که یا خودش شما را نمیخواهد و یا تحت تاثیر دیگران است و یا انگیزه ای ندارد برای رسیدن بشما به دلیل شکست اقتصادی و... ندارد. بهر حال درحال حاضر او چنین حسی پیدا کرده و دو قدم اول باید این مساله را بپذیرید.
در قدم دوم باید چند ملاقات حضوری داشته باشید و با او از نزدیک حرف بزنید, و بگویید باید شمارا قانع کند تا مساله تمام شود. سعی کنید تمام حرفهایتان را در گفتگوی حضوری بزنید و نه با تلفن و... تاثیر ارتباط,رو در رو بسیار متفاوت از سایر گفتگوهاست. دقت کنید که شاید تمام شدن یک ارتباط سخت و غم انگیز و ناراحت کننده باشد و مدتها شما را درگیر خود کند, اما مطمین باشید ادامه این روند و وارد شدن به زندگی که از پایه سست و مشکل دار باشد بسیار بسیار فرسوده کننده تر و سخت تر خواهد بود, پس حتما توجه کنید که با هر شرایطی نخواهید که فقط ازدواج رخ دهد چون ممکن است به ضرر هردوتان باشد. اما اگر مشکل او واقعا فقط مالی است و شما را واقعا دوست داشته باشد اورا مطمین کنید که با شرایطش کنار خواهید امد و به این دلیل باعث جدایی نشود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797137
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...