0 امتیاز
661 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام

شوهر بنده دو هفته سر کار در شهر دیگر است و دو هفته هم در خانه.این طرز زندگی به نظر من باعث دوریمان از هم شده است.در ضمن بنده هم سر کار میروم و حتی دو هفته ای که ایشان در خانه هستند من صبح تا عصر نیستم.ایشان در خانه هیچ صحبتی نمیکنند و اینقدر که با بقیه شوخی میکنند و گرم میگیرند با من اینگونه نیستند.حتی برای بهتر کردن زندگیمان به ایشان پیشنهاد دادم که سر کار نروم ولی گفتند بعد دو هفته ای که من نیستم بهت فشار میاد (و واقعا هم فکر کنم همینجوری شود).در خانه همش دنبال گوشی و فضای مجازی هستن و یا تلوزیون دیدن.در ضمن بنده در منزل تا آنجایی که در توانم هست کم نمیگذارم.رابطه جنسیمون هم خوب هست و صمیمیتمون میشود گفت فقط در اتاق خواب هست .لطفا راهنمایی بفرمائید که برای صمیمیت بیشتر چکار کنیم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
یک پیشنهاد خوب برای شما این است که از صمیمیت در اتاق خواب استفاده کنید تا آن را به تمام لحظات انتقال دهیدو سعی کنید در هنگام رابطه از او بپرسید که به نظر او چگونه می شود در سایر اوقات هم اینگونه صمیمی بود؟ سعی کنید در آن هنگام با او بیشتر صحبت کنید تا از درون او بیشتر آکاه شوید. از طرفی سعی کنید هر بار به بهانه ای یک صحبت با او آغاز کنید و این بیتر می تواند از مسایل مورد علاقه او آغاز شود(مثلا کار او و شاید مسایل اقتصادی یا سیاسی و...) کمی مطالعه در این زمینه ها و دادن اطلاعات مورد علاقه اش به او می تواند شروع خوبی برای یک صحبت دوستانه باشد. سعی کنید همواره برای او چیز جدید و تازه ای داشته باشید. چه از لحاظ صحبت چه از لحاظ پوشش و لباس و... سعی کنید تازگی و طراوت خود را در هر زمینه ای برای حفظ کنید تا تکارا و خستگی دامن گیر زندگیتان نشود. شادابی و لبخند دایم شما و تحرک و تنوع او را به زندگی دلبسته تر می کند. اینکه او دایما در گوشی یا تلویزیون است نشان می دهد در خارج از آن چیز جالبس ندارد که برایش جذاب باشد. پس سعی کنید با فکر کردن در مورد علایق او تفریحات و تنوع را در زندگی خود جاری کنید. از مطالعه و بالابردن اطلاعات خود شروع کنید و در صورت نیاز با خودش در مورد علایقش صحبت نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829307
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...