0 امتیاز
379 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
سلام من 24 سالمه و چند ماه دیگه عروسیم هستش ، من  پارسال فارغ التحصیل شدم ... دوران دانشجویی خیلی به کار کردن علاقه داشتم و کار  به صورت پاره وقت بعد از اتمام درسم رفتم سرکار که همسرم برام درستش کرد از همه نظر حقوق و مزایا عالی بود و من حدود 9 ماه کار کردم ولی کارش خیلی سخت بود و محیط متشنجی بود و منو عصبی میکرد چون محیط درمانی بود و اصلا به رشته من مرتبط نبود...بعد 8 ماه استعفا دادم در حالی که از نظر روحی داغون شدم و از کار کردن متنفر شدم...  پدر و مادر من فرهنگی هستن و حتی همسرم دوس داره من شاغل باشم ، من الان در مدرسه کار میکنم ولی دیگه علاقه ای ندارم به کاری که قبلا ارزوشونو داشتم ، نمیتونم تحمل کنم حتی ده دقیقه بیشتر از زمان مشخص شده تو محل کارم بمونم ، اعصابم میریزه بهم ...از نظر بدنی هم خیلی زود خسته میشم با اینکه تمام ازمایشات من سالم هستش و مشکلی ندارم... میخواستم بدونم ایا از نظر روحی مشکل پیدا کردم ؟ احساس ضعیف بودن دارم... خیلی به کمکتون نیاز دارم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
30- این مشکل به دلیل تشنج ها و استرس های کار قبلی شماست. توصیه میکنم برای مدتی کوتاه حدود دو تا سه ماه از کار کردن فاصله بگیرید و به استراحت و ورزش و مطالعه بپردازید. اگر می توانید مسافرت بروید و کمی از لحاظ روحی خود را آماده کنید. مشکلات جسمی شما نیز احتمالا به اعصاب و روحیه شما بر میگردد که با تقویت روحی بهبود خواهد یافت. وقت بیشتری را با همسرتان بگذرانید و برای رضایت او تلاش کنید تا از وقت خود به نحو احسن استفاده کرده باشید. پس از گذشت چند ماه با تغییر روحیه می توانید با داشتن شغلی مناسب به کار برگردید. سعی کنید در محیط کار برای خود جذابیت ایجاد کنید. خلاقیت شما در محیط کار به شما انگیزه و هدف خواهد داد. به دنبال کاری باشید که در آن پیشرفت و همین طور برای شما لذت بهمراه داشته باشد تا بتوانید از کار خود که زمان زیادی از عمر شما صرف آن می شود  لذت ببرید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

11 نفر آنلاین
0 عضو و 11 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 300
بازدید دیروز: 2727
بازدید کل: 9829387
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...