0 امتیاز
260 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام خدمت شما.شوهرم بعد از چهار سال که از ازدواجمان میگذرد با اصرارهای زیاد من اقدام کرد چون من از سال اول ازدواج دکترزنان گفت تخمدان پلی کستیک داری و شاید به راحتی باردا نشوی وبه من توصیه اکید کرد پیشگیری نکنم از من اصرار واز همسرانکار شدید کسایی که با من ازدواج کرده بودن بچه دار شدن و فامیل به من خیلی زخم زبون میزدن دیگه مجبور شدم به بیشترشون بگم که شوهرم بچه نمیخوادو در خواستگاری تنها دوشرط برای ازدواج داشتم اینکه هیچ وقت ماهواره نخره که تا الان نخریده و دیگری خوندن ارشد وبالاتر که به من گفت من خیلی موافقم درس بخونی حتی اگه خودت نخوای من مجبورت میکنم اما ازدواج کردم زد زیر قولش و نذاشت درس بخونم و کار کنم بچه هم که نمیخواست چند ماه بعد از عروسیمون ماشینمون رو دزد برد وما خونه نشین کامل شدیم نه تفریح نه گردش  بداخلاق و بد دهن شد ومنم بیشتر پرخاشگری میکردم تو این چهار سال یه بار با خانواده ها مطرح کردم بد دهنیشو هیچ کسی باور نمیکرد از بس بیرون مومن و مظلومه با پادرمیانی پدر و مادرا جدا نشدم الانم دیگه بد دهنی نمیکنه، اما قول داد اگه دکترا قبول شم اقدام برای بچه میکنه حالا قبول شده وچند ماهه که من باردار نمیشم ازش متنفر شدم تمام دست رسی های منو به اینترنت پاک کرده تلگرام واتس آپ لاین و پاک کرده ولی خودش فک کنم سی تا گروه تلگرام داره و تمام گوشیشم رمز داره که من نبینم خیلی تنها و بی حوصله م کلاس تجوید قران میرم اما فقط سه ساعت در هفته است و از ورزش و باشگاه بدم میاد کلاسای مختلفی رفتم همه چی بلدم دیگه کلاسی نمونده که نرفته باشم الانم فقط مرور گرنصب کردم تا سوالم رو بپرسم زود باید پاک کنم که تو گوشیم نبینه باز برا دیدن جوابم باید دوباره نصب و پاک کنم.از این که نمیزاره درس بخونم و تو همه چی منو محدود کرده ازش متنفرم هرروز به خودشم میگم سیاه بختم کردی بهش میگم ازت متنفرم خواهرش هم سن منه الان داره تخصص پزشکی میخونه و در امد بالای داره باهاش هم سنم و این موضوع هم منو خیلی آزارمیده منم اگه درس میخوندم الان استاد دانشگاه میشداما........
الانم که برا بچه اقدام کرده در ماه سه بار اقدام میکنه چند روز که میگه قمردرعقربه و اول و آخر ماهم که نمیشه اقدام کرد بهش میگم باید یه شب در میون باشه میگه اگه خدا بخواهد با همون دو سه بار در ماه میگیره تاریخ تخمک‌گذاریم نمیدونم چون پلی کستیک م ونامنظمماز نظر جنسی اصلا مشکل نداره آزمایشاش هم سالم و عالیه.خلاصه واقعا افسرده ودلزده شدم نسبت به زندگی مشترک من28اون29درضمن کارمند بانک خصوصی هست و درآمد و پس انداز بالای داره اما ماشین هم نمیخره واقعا ازش دلسرد شدم.تو رو خدا کمکم کنید دیگه چله نمونده که نگرفته باشم دیروزم آجیل مشکل گشا خوندم وفات حضرت رقیه تقسیم کنم دیگه مستاصل شدم هر بار که بیبی منفی میشه یک روز کامل فقط گریه میکنم باصدای بلند دست خودم نیست نا امیدی بد دردیه. خواهرم ندارمدوستی هم ندارم واقعا تنها م و دل مرده......

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
به نظر می رسد مشکل شما چند جنبه دارد که هر کدام باید بصورت مستقل بیان و راه حل داده شود. دوست عزیز در مورد فرزند سعی کنید فشار بیشتر از این نیاورید و با مراجعه منظم و اقدام مداوم منتظر نتیجه باشید. گره زدن مسایل مختلف باهم مساله ی پیچیده ای ایجاد می کند که حل آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود. پس مساله فرزندآوری را با عدم تحصیل و گوشی و پرخاشگری و... گره نزنید. شاید همسر شما در بسیاری از این مسایل دچار اشتباه شده و شما را بی دلیل محدود کرده و اشتباهاتی در زندگی داشته و دارد، اما راه حل این موضوع را باید پیدا کرد و باید ببینید آیا شما در این میان مقصر نبوده اید؟ در هر صورت اکنون وقت مجادله نیست و شما باید با روشهای مختلف سعی در حفظ زندگی خود داشته باشید. اولین کار و مهمترین کار این است که خواسته ها و دلایل خود را روی یک کاغذ بنویسید و خیلی جدی از او بخواهید که با کمک شما سبک زندگی را تغییر دهید. از او بخواهی قبل از اینکه خیلی دیر شود و راه برای حل مساله بسته شود اقدامی بکند تا روحیه و طراوت از دست رفته را باز گرداند. اگر به اندازه کافی در این مساله جدی باشید بدون مشاجره و بحث می توانید او را قانع کنید که شما نیز به اندازه او حق دارید پیشرفت کنید و خواسته هایتان باید مورد نظر قرار بگیرد. سعی کنید در مورد اقدام برای بارداری متی به او فشار نیاورید و روشتان را باآرامش ادامه دهید وسعی کنید مسایل و مشکلاتتان را حل کنید این بسیار مهم است چون شاید پس از بارداری مساله با آمدن بچه بسیار وخیم تر و غیر قابل تحمل تر شود و آن وقت بسیار دردآور و جانکاه خواهد بود. پس بهتر است مسایلتان را از همین الان حل کنید (شاید مصلحت هم در همین باشد). سعی کنید پرخاشگریتان را کم کنید و در مقابل رفتار او با گفتگو مسایل را حل کنید. ابراز محبت و عشق در هر شرایطی فضا را تلطیف می کند بگونه ای که می توان به بازیابی علاقه از ست رفته امیدوار بود. به هر حال شما اگر عاشق همسرتان نباشید حتی با وجود فرزند لذتی از زندگی نخواهید برد. پس سعی کند ریشه مساله را حل کنید و صورت مساله را پاک نکنید. در مورد خواسته هایتان بارها و بارها با او صحبت کنید و از او بخواهید برای گرم نگه داشتن کانون خانواده تلاشش را بکند. شاید لازم باشد چندین بار این سخنان را از یک مشاور مجرب بشنود پس اگر می توانید حضوری به مشاور مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2028
بازدید دیروز: 1066
بازدید کل: 9824947
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...