0 امتیاز
127 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام، پسره 11ساله دارم از لحاظ هوشی خیلی  بالاس اما حرف گوش کن نیست مخصوصا زمان غذا خوردن تمام اعضای خانواده تمام میکنن میرن ولی همین جور میشینه نگاه میکنه یه خواهر 7ساله داره ولی اصلا با اون مقایسه نمی کنم نمی گم اونو نگاه کن، موقع غذا خوردن و درس نوشتن همش فکر میکنه این کارش باعث شده خواهرش هم مثل اون رفتار میکنه تست هوش دادم برای پسرم 116بوده توی جمع همسن هایش کمی شلوغمیکنه ولی نمی تونه از خودش دفاع ککنه خیلی مشکل دارم باهاش خواهش میکنم زود خبر بدید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مساله حتما نیاز به مراجعه به روانشناس کودک دارد. هوش کودک فقط یکی از صد ها پارامتری است که او برای زندگی به انهائنیاز دارد و معمولا افراد باهوش به خاطر تکیه بیش از حد به هوش در زندگی دچار مشکلات بسیار بیشتری می شوند. پس سعی نکنید این مساله را باو القا کنید که تو خیلی باهوشی! بلکه سعی کنید با نشان دادن مشکلاتی که رفتارهای او در آینده برای او خواهد داشت باو تذکر دهید. اگر برای مسایل مختلف قانون بگذارید بسیار عالی است. در صورت رعایت یا عدم رعایت حتما او را به نحوی تشویق یا تنبیه کنید. مثلا او را از بازی که دوست دارد منع کنید یا مسیولیتی را باو بسپارید. انگونه قانون گذاشتن ها می تواند او را به رفتارهای درست عادت دهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835345
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...