0 امتیاز
242 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام خدمت شما
من یکساله ازدواج کردم مادر شوهرم خیلی در زندگیمون دخالت میکنه و شوهر خودم هم خیلی وابستس ب مادرش دیگه کلافم کردن هر کار میکنم مادرش و خانوادش دخالت نکنن روز ب روز بدتر میشه برای مثال دختر دایی همسرم زایمان کرده بود مادر شوهرم میگه همه پسراش باید ب ی اندازه پول بهش کادو بدن اما من قبول نکردم و کمتر دادم اما چند روز بیش شنیدم مادر شوهرم ب شوهرم گفته شما کم پول دادین و باید بری خونه دختر داییت و پول بدی من از این موضوع بی خبر بودم و هر وقتم ب شوهرم میگم میگه من چیزی ندادم و میگه مامان دخالت نمیکنه تو رو بخدا کمکم کنید هر جا میخواییم بریم باید همه بچه هاش باشن بریم هر مهمونی بخوایم بریم ماهم باید بریم ممنون میشم کمکم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
20- این مساله نیاز به مدیریت همسرتان دارد او باید با حرف و عمل خود بسیار ارام و کم کم به مادرش بفهماند دیگر مستقل شده است و خودش تصمیم می گیرد که چه بکند. شما باید کنار همسرتان باشید و با او مجادله نکنید بلکه کمکش کنید تا بهتر این مساله را مدیریت نماید. سعی کنید بارها و بارها با او صحبت کنید و بدون توهین به مادرش از او بخواهید که استقلال خودش را به مادرش بقبولاند. البته این مساله نیلز به صبر شما و زمان زیاد دارد چون سالهای زیادی به این روال گذشته است.پس صبور باشید و بدون بحث و مشاجره مساله را حل نمایید.
توسط
استاد محترم همسرم در جواب کارهایی ک میکنه میگه خودم میخوام این کارو بکنم مادرم هیچ نقشی نداره و میگه فامیل خودمه من میدونم چ قانونی تو فامیلمون وجود داره ب نظرتون این کاراش زندگیمو خراب نمیکنه کمکم کنید چطور برخورد کنم ممنون
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
17- شما نباید خودتان را مقابل او قرار دهید تا او با این توجیهات در مقابل شما  قرار نگیرد. شما فقط در زمانهایی دیگر که رابطه خوبی دارید از او محبت امیز بپرسید که بهتر نیست در این موارد فلان کار را میکردی؟ روش برخورد و نحوه گفتن بسیار مهم است. سعی کنید با او همراه و همگام باشید تا تاثیر حرفتان بیستر شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2514
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9805314
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...