0 امتیاز
281 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام.من پرسش کننده سوال (پسرم دوست نابابدارد)هستم.پاسختان رابه شوهرم نشان دادم اما اومعتقده حرف زدن دراین موارد(یعنی عواقب فیلم مبتذل وخودارضایی ))باعث پرده دری وپررویی پسرم میشه وقبح عمل وحرف درنظرش ازبین میره. درضمن شوهرم خیلی عصبیه ومیترسم واکنش بدی نشون بده . ممکنه حتی به مدرسه بره ودادوبیداد راه بیندازه یعنی روش صحیح برخوردرانمیدونه.

درضمن شوهرم توخونه فقط حضورفیزیکی داره یه دخترنوزده ساله دارم که تا چندماه قبل اصلا رابطه عاطفی بااو نداشت .الان که دخترم به مشکل برخورده ودیگه کارازکارگذشته بعضی وقتاکنارش میشینه وچندتاکلمه حرف میزنه.که حالا دیگه دردخترم تاثیرنداره.(درمورددخترم قبلا باهاتون حرف زده بودم باعنوان دخترم وازدواج بادوست پسرش) مشکلات زیادی برامون به وجوداورده. شوهرم معلمه وفکرمیکنم تمام وقت وانرژیشوتومدرسه برای بچه هامیزاره.وقتی خونه میاد میخوابه ووقتی هم بیداره همش دنبال خواندن خبره.یااخبارتلویزیون یاروزنامه ها واینترنت .اخبارتمام ساعات وتمام شبکه هارا میخونه وگوش میده.بابچه هافقط درحداینکاروبکن ونکن ارتباط داره.باخودم هم همینطور.اصلا ارتباط عاطفی نداریم.ارتباط زناشویی هم همینطور.قبلا که مثلا بچه هاکوچک بودن ومشکلی نداشتیم همینجوری بوده حالا که دیگه بدترشده شاید یک یادوماه میشه وهیچ رابطه ای نداریم.البته من بعضی وقتاابرازنیازمیکنم اما اهمیتی نمیده.قبلا بخاطراین رفتارش داشتم به طرف گناه خودارضایی میرفتم اماخوشبختانه باکمک خدا وبرای خدا ترک کردم اماالان داره اعصابم خردمیشه.ازیکطرف مشکلات بچه هاوازطرف دیگه این اخلاق شوهرم داره داغونم میکنه.اصلا تاحالا که چهل سالمه وبیست ساله ازدواج کردم یکبارهم لذت جنسی نبردم.چون شوهرم زودانزالی هم داره دردوثانیه کارش تموم مبشه .معاشقه ونوازش هم که اصلا باهاش اشنا نیست.کاش اینقدرکه دنبال اخباره یکصدمش دنبال حل این مسایل بود.اگرهم بهش بگم یادادمیزنه یا قهرمیکنه ومیره بیرون .میدونم که به اونمیتونم چیزی بگم اما منوراهنمایی کنیدکه چگونه بابچه هام رفتارکنم وچگونه باهوای نفسم کناربیام که رابطه نخواسته باشه.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
در مورد سوال اول سن نوجوان اهمیت دارد. اتفاقا اگر از طرف پدر این مسایل بیان شود و خیلی جدی پیگیری شود بسیار موثر خواهد بود. در مورد مدرسه شما خودتان با مدیر مساله در میان بگذارید تا ریشه مساله حل شود. در مورد فضای خانه و مشکل خودتان با همسر باید او را کمک کنید تا بتواند چیزی را که نیاموخته را یاد بگیرد. شاید بد نباشد این مشکلات را در نامه ای برای او بنویسید. البته دقت کنید لحن مناسب و محبت آمیز داشته باشید و بگوئید که چقدر دوستش دارید و فقط برای حفظ زندگی و اینکه دچار مشکل و افسردگی نشوید دست به این کار زده اید. بگوئید به کمک او نیاز دارید. برای او از مشکلاتتان و اینکه او به رابطه اهمیت کمی میدهد بنویسید و از او بخواهید روی کمک شما حساب کند. شاید بد نباشد به او یاد بدهید که چگونه رفتار کند. با او قراری بگذارید در زمانی که فارغ از بچه ها هستید و زمان مناسبی دارید. اینکه از چه رابطه ای لذت می برید را به او یاددهید شاید برای ارتباط بهتر بد نباشد از ابزار کمکی برای او استفاده کنید. مهم این است قبل از این به او اهمیت این مساله را فهمانده باشید. تا انگیزه کافی را برای تغییر داشته باشد. جدا از این مساله ورزش و تفریح و استراحت کافی می تواند در کاهش این حس شما را کمک کند. اما سعی کنید ریشه مساله را حل کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1834
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9840131
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...