0 امتیاز
283 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام و خسته نباشید
بنده 30 سال دارم و 5 ماه هست که با شوهرم ازدواج کردم، از نظر تمایلات جنسی بسیار سرده اما چون خیلی دوستش دارم با این قضیه کنار اومدم، مشکلی که الان دارم اینه که همسرم زمان های معاشقه و زمانهایی که خیلی بهم نزدیکیم شروع به کارهای عجیب میکنه مثلن با دهانش صدای آهنگ درمیاره، جوک میگه، شوخی میکنه، مثلن داره منو میبوسه یکدفعه یه خاطره جالب به ذهنش میاد و برام تعریف میکنه یا شوخی میکنه، مثلن الکی با دهانش صدای بوسیدن درمیاره، بهش چند بار گفتم چرا تمرکز نمیکنی و این رفتارت منو اذیت میکنه میگه من در این مواقع چون خیلی به تو نزدیکم و راحتم اینکارارو میکنم یا میگه برای اینکه خوابم نبره.
به نظر شما این رفتار طبیعیه و من حساسیت بی مورد دارم یا نه؟این در صورتیه که همسرم در غیر اون حالات اصلن از اینکارا نمیکنه.
ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این رفتارها خیلی نگران کننده نیست. اما اگر این مسایل شما را آزار می دهد حتما در مواقع عادی و نه در زمان معاشقه به او بگوئید این مسایل را کمتر کند تا شما هم از رابطه لذت لازم را ببرید. در ثانی دقت نمایید که مساله سرد مزاجی مساله کوچکی نیست و حتما باید با گفتگو با او  در مورد این که شاید شما نیاز بیشتری داشته باشید سخن بگویئد و در صورت لزوم از مشاوره استفاده کنید تا بتوانید به تعادل دو طرفه برسید. این مساله را جدی بگیرید. این مساله نیاز به حساسیت بیشتری دارد تا رفتارهای همسر شما.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2417
بازدید دیروز: 1195
بازدید کل: 9820770
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...