0 امتیاز
356 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام و خسته نباشید
شوهرم به زور خانوادش با من ازدواج کرده یکی دیگه رو میخواسته و سالها با اون دوست بود حتی بعد از عقد و ازدواج با من با اونم دوست بود. ۴ساله ازدواج کردم الان حدودا یک ساله که با اون قطع رابطه کرده. خیلی عوض شده. رفتاراش نسبت به قبل بهتر شده. اما من هیچ اعتمادی بهش ندارم همش حس میکنم دوسم نداره و ابراز علاقش الکیه. سعی میکنم رفتارم باهاش خوب باشه و بهش محبت میکنم ولی از درون داغونم. هر وقت تنهام همش گریه میکنم. با هیچکس رابطه ندارم نه عروسی میرم نه ختم. هر کی دعوتمون میکنه به بهانه سرکار نمیرم. با خانواده شوهرم رابطه خوبی ندارم قبلا داشتم ولی بعد از این اتفاقات و حرفایی که بهم زدن ازشون بدم اومده. نمیدونم چی کار کنم که گذشته رو فراموش کنم همش دعا میکنم یا بمیرم یا الزایمر بگیرم. از این فکرایی که تو ذهنمه عذاب میکشم واقعا خسته شدم. همش فکر میکنم شوهرم الکی خوب شده یواشکی رابطشو داره وقتی یاد اس و حرفایی که به اون میزد میوفتم تو دلم میگم اگه دوستم داشت به منم میگفت. بهم ی راهکار بدید که از این فکرا راحت بشم و به ارامش برسم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)

دوست عزیز آرامش یک مساله درونی است و بیشتر از اینکه دیگران در ان دخیل باشند خودتان دران دخیل هستید. در واقع شما مسئول رفتار و احساس دیگری نیستید پس نگران چه هستید. ایا به اندازه کافی همستان را دوست ندارید؟  اگر او را دوست دارید و زندگی ارام و بدون دغدغه های جدی دارید خدا را شکر کنید و اصلا به این مساله فکر نکنید. چرا که انچه باعث خوشبختی است رفتار خود شما و احساسات خود شماست نه تصور شما از احساسات او. حتی اگر فکرهای شما درست هم باشد بازهم میتوانید با احساسی که نسبت به همسر خود دارید و روابطی که با او دارید خوشبخت باشید. درست است این حس که همسر ادم توجه زیاد و علاقه زیاد نشان دهد خوشایند است اما بدون ان هم میتوانید ارامش داشته باشید. چون وظیفه همسری خود را بخوبی انجام می دهید و این در بلند مدت نه تنها او را به شما متمایل می کند بلکه او را از گذشته خود پشیمان نیز میکند که چرا به شما توجه کمی داشته است. سعی کنید این مساله را به فراموشی بسپارید و با ارمش به زندگیتان ادامه دهید و گرنه راهی که به سمت خوشبختی است را خودتان بسته اید.

به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2231
بازدید دیروز: 1195
بازدید کل: 9820584
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...