0 امتیاز
232 بازدید
در مهارت های زندگی توسط
سلام خسته نباشید من مشکلم اینه شوهرم همش میخواد حرف خودش باشه من همیشه میگم هفته ای یه بار برم خونه مادرم یه فیلم بازی میکنی یه دعوا که من با ترس بگم خواستمو بخدا برام کاری نمیکنه نه پارکی نه سینمایی اصلا به نیاز من توجه نداره همه رفتاراش کپی رفتار برادرشه اونم همینجوریه با زنش.به من میگه من نمیخوام زیاد بری ک از ارزش بیفتی میگم کدوم مادری اونجورفکرمیکنه؟خونه خودشون شهرستانه دیر به دیر میریم مادرش زنگ میزنه میگه چرا همش میرید اونجا چرا اینجا نمیاید اینم تحت تاثیر قرارمیگیره.خیلی دهن بینه و مادرش میگه چرا برای من زنگ نمیزنه زنت .اخه مادرش خیلی اهل دخالته تو همه چیز نظر میده .ولی خانواده من اینجور نیستم همیشه حرف شوهرم بوده بهش محبتم میکنم باز بهم گوش نمیده بخدا نمیدونم این چه موجودیه چجور بعضی ها با محبت شوهرو جذب میکنن من محبت میکنم غذاشو میدم از لحاظ دیگم واقعا راضیه اما نمیفهمم چرا گوش نمیده.امروز میگم ببر میگه گفتم اخرهفته میبرمت اما اخر هفته همش مهمونه یا میان خونمون خودش میدونه من دوستامم اونجان نمیذاره برم ببینم کسی و اینجا ندارم .تنهام انگار زندانیشم نمیذاره حتی استخر برم .خیلی سطح فکرش پایینه شهرستانیه مادرش بهش راهکار میده تحصیلاتشم پایینه .اما درامدخوبی داره.چه فایده کاش اخلاق داشت من خیلی خوبم باش خانوادش یه زنگم برام نمیزنن همش توقع دارن.چکارکنم نمیذاره برم خونمون بهم میگه من نتونم تو رو کنترل کنم ادم نیستم .ازش بیزارم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۱۵- دوست عزیز مسایل زندگی کمی در هم امیخته و پیچیده است.  نباید به این سادگی ابراز بیزاری از همسر بکنید شاید شماهم در این میان مقصر باشید. البته کارهای همسر شما اصلا مورد تایید نیستند اما نکته مهم این است که شاید با یک رفتار مناسب و منطقی و عدم اصرار بیهوده به او شاید نتیجه بهتری بگیرید. وقتی شما بجز این مسایل مشکل عمده ای در زندگی ندارید باین معنی است که می توانید با از خود گذشتگی زندگی بهتری برای خود بسازید. برای این کار چند نکته را بخاطر بسپارید.
۱- هرگز بخاطر این مسایل با همسرتان بحث و مشاجره نکنید. بدانید که مشاجره نه تنها او را قانع نمیکند بلکه احساس بدی برای او بوجود میاورد و در مقابل شما جبهه میگیرد.
۲- برای رسیدن به خواسته هایتان محبت کنید. باید کمی  باهوش باشید و با محبت و زبان نرم همسرتان را نرم کنید و در این حالت خواسته هایتان را از او درخواست کنید. بگزارید او فکر کند مانند یک رییس است که از او در خواست میشود و او میتواند هر تصمیمی بگیرد. این نوع برخورد هم حس خوشایندی به مرد میدهد که حرف حرف اوست و هم شما به خواسته هایتان میرسید.
۳- سعی کنید اگر حتی او بصورت غیرمنطقی خواسته شما را رد کرد از او بپزیرید و از او دلیل نپرسید فقط بگویید , باشد ولی خیلی دوست داشتم به خانه مادرم بروم. بگزارید او بفهمد شما کاملا مطیع هستید ولی از تصمیم او ناراحت شده اید. انگاه او با این عذاب وجدان باید مدتی را سر کند. این رفتار در دفعات بعد باعث میشود خواسته شما را بسادگی قبول کتد. پس بلند مدت فکر کنید.
۴- زندگی یک سرمایه گزاری بلند مدت است. اما شما انتظار کوتاه مدت دارید. دقت کنید که شما با رفتار خوب و هوشمندانه میتوانید کاری کنید که پس از یک یا دوسال همواره حرف حرف شما باشد اما با سرمایه گزاری. و این سرمایه گزاری اطاعت و محبت بی قید و شرط به همسر است.
۵- سعی کنید احساس بد نسبت باو را از خود دور کنید چون این یک احساس واقعی نیست و بدلیل عدم شناخت کافی شما نسبت به جنس مرد ایجاد شده است. سعی کنید کمی مطالعه داشته بتشید و او را نیز به مطالعه در مورد خانمها تشویق کنید. نداشتن احساس در اینده بسیار مشکل زا خواهد بود و این فقط بدلیل این بوجود امده که شما نخواسته اید. سعی کنید تمام تلاشتان را بکنید تا درون خودتان را با احساس محبت و عشق سرشار کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

2 نفر آنلاین
0 عضو و 2 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1290
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9798242
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...