0 امتیاز
2.6هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام.خانمی هستم 22سال.متاهل.تو شهری دور از خانوادم زندگی میکنم.یک برادر مجرد دارم.پدرم مذهبی و به شدت اهل قرآن و مسجد هستن.مادرم بازنشسته فرهنگی.تا اونجا که یادم میاد دعوای پدر و مادرم رو ندیدم.همیشه مادرم احساس رضایت از زندگیش رو داشته و داره.پدرم کمتر باهام صحبت میکنه ولی اکثرا از خانومش تعریف میکنه.بعد از ازدواجم خانوادم شدیدا ناراحت بودن و افسرده.چون تنها شده بودن.درصورتی که خودشون خیلی اصرار داشتن که من با پسر عمم ازدواج کنم و به دور بودن راه خیلی توجه نکردیم.پدرم خیلی کم حرف شد و همش از ازدواجم احساس نارضایتی می کرد و میگفت شوهرت خوبه اما خیلی دوری و ما تنها و تو تنها.یک روز کاملا اتفاقی پیامکی که برای بابام اومد رو خوندم.حالت قربون صدقه داشت.هول شدم دقیق نخوندم و گوشی رو دادم.بعد از پی گیری متوجه شدم شماره یه خانومه.از پدرم خواستم باهم صحبت کنیم که مادرم مشکوک شد و متوجه قضیه شد.بعد از صحبت های بابام و رفتن مادرم به مشاوره دیشب متوجه پیامکه جنسی پدرم شدم که اون خانم گفته بود یعنی دگ نمیخوای بیای سمتم؟دلت میاد و حرفای جنسی و درخواست رابطه جنسی دوباره!!......من الان خیلی آشفتم و نمیدونم باید چکار کنم.برادرم فهمیده و با بابام دعواشون شده.اول هیچک باورش نمیشد اما الان مطمین شدم.بابام هنوزمیگه هیچی نیست ولی..... از طرفی هم عذاب وجدان دارم که شاید ناراحتی پدرم از ازدواج من باعث این قضیه شده.توروخدا بگید من باید چکار کنم.به مادرم بگم؟شکایت کنم؟ساکت بمونم؟....(این رو هم بگم که مادرم از پدرم بزرگتره ولی میگه من آماده رابطه هستم ولی پدرت نمیتونه.میگه از بیرون میاد مستقیم میره حمام.و علاقه به رابطه با من نداره.گاهی هم بودن برادرم تو خونه اجاره این کار رو نمیده) همش هم میترسم که همسرم متوجه این قضیه بشه و حوصله همسر و زندگیم رو ندارم.فکر میکنم اونم بعدا بهم خیانت میکنه.پدر و مادرم باهم خوب بودن اونجوری شدن من و همسرم که باهم مشاجره و دعوا داریم چی میشیم!!خواهش میکنم راهنماییم کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
15_اولا زندگی انها هیچ رابطه ای با زندگی شما ندارد پس بیهوده نباید نگران خیانت همسرتان باشید چون در صورت توجه کافی و شرایط مناسب خیانت به ندرت اتفاق میفتد. در مورد پدرتان حتما باید ب ارامی و با صبوری مساله را حل کنید. باید اجازه دهید او خودش راه حل مناسبی پیدا کند. دخالت بیش از حد فرزندان مساله را بدتر خواهد کرد. با پدرتان در تنهایی درددل کنید و از او بخواهید مشکلاتش را بیان کند و بگویید کمکش خواهید کرد. او باید کسی را داشته باشد که درد دل کند شاید مادرتان نتوانسته این وظیفه را بخوبی انجام دهد. از طرفی از مادرتان نیز بخواهید توجه بیشتری به او داشته باشد و با او درددل نماید تا بتواند ریشه مشکلش را دریابد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2280
بازدید دیروز: 1318
بازدید کل: 9817035
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...