0 امتیاز
303 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام.تورو خدا کمکم کنین..دارم دیوونه میشم
امشب مامانم اتفاقی گوشی بابام دستش بود و تونست رمز گوشی پدرم رو باز کنه...کاشکی که هیچوقت نمیفهمیدیم
متوجه شدیم پدرم زن دوم داره و با زنهای دیگه ارتباط جنسی داره..مطمئن هستیم خواهش میکنم نگید که به ایشون داریم تهمت میزنیم یا شک داریم.
حالم خیلی بده از پدرم بدم اومده..میترسم مادرم بلایی سر خودش بیاره..مادرم اولش گفت 110 ببره به مکانی که پدرم اونجا کارشو انجام میده..ولی من گفتم این کار رو نکن و باید زندگیت رو نجات بدی و اجازه ندی بابا بیشتر از این غرق در کثافت بشه..بنظرم مامانم به روی پدرم نیاره بهتره..
من خودم تازه عقد کردم اگر خانواده همسرم بفهمن نمیدونم چطور سرم رو بلند کنم..
تورو جون عزیزتون کمکمون کنین..هنوز تو شوک هستم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
بهترین رفتار در حال حاضر حفظ کنترل خود و عدم انجام رفتارهای غیر عقلانی است. ابراز این رفتار و اطلاع دادن بهمه بیشتر ابروی خانواده را خواهد برد و پدرتان را جری تر خواهد کرد. پس شما هیچ سودی نخواهید برد و فقط پشیمان خواهید شد. پس کمی تحمل کنید. در قدم بعدی باید ابتدا مادرتان به خودش و رفتارهایش و علل مختلف کشبده شدن او به این سمت فکر کند. کمتر کسی است که بدون علت به این مسایل روی بیاورد. شاید کم توجهی مادرتان به رابطه زناشویی, عدم ارتباط مناسب با او , عدم جذابیت و تنوع لازم و نبود محبت و صمیمیت و... میتواند از علل این موضوع باشد. پس کار شما اینست که باو بفهمانید یکطرفه نگاه کردن بموضوع و مقصر ندانستن خودش کار منصفانه ای نیست و نتیجه ای نخواهد داد.
در قدم بعد مادرتان بدون وجود شما (بطور کلی,شما نباید وارد ماجرا بشوید و حرمت بین شما و پدر نباید از بین برود.) باید با او در فضایی ارام و دور از تشنج صحبت کند و بگوید که از این موضوع اطلاع یافته است. از او دلیل بپرسد و بگوید که اماده جبران کمبود هاست به شرطی که او هم خواستار بازگشت به زندگی باشد. پس عجله نکنید و با مادرتان حرف بزنید و راه درست را باو نشان دهید تا پشیمانی گریبانگیر او نشود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2130
بازدید دیروز: 1318
بازدید کل: 9816885
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...