0 امتیاز
183 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
با سلام و احترام ، عموی همسرم در یه اقدام تروریستی در زاهدان درسال 85شهید شدن و نظامی بودن   .ایشان   انسان  بسیار بزرگوار و بااخلاق و مهربان بودن به صله رحم بسیار اهمیت می دادن خانواده دوست بودن  ولی اهل نماز خواندن نبودن و به معنویات توجه نمی کردن . خواستم بدانم که با توجه به این که در احادیث،داریم که نماز ستون دین هست و در قرآن درباره نماز بسیار گفته شده است و شرط مومن بودن اقامه نماز است آ یا ایشان شهید به معنای واقعی هستن ؟ من خودم از زندگی بسیاری از شهیدان که اطلاع دارم و مطالعه کردم اکثرا به نماز و به خصوص نماز اول وقت بسیار اهمیت می دادن ولی ایشان متأسفانه اهمیت نمی دادن . آیا شهید شدن با نماز نخواندن در تضاد نیست ؟ این مسأله واقعا ذهنم رو درگیر کرده . با تشکر .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز سلام
انگیزه حضور وی در زاهدان اگر دفاع از کیان نظام اسلامی بوده
کشته شدن ایشان بدست دشمنان اسلام قطعا شهادت است .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

6 نفر آنلاین
0 عضو و 6 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1628
بازدید دیروز: 3043
بازدید کل: 9793551
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...