0 امتیاز
236 بازدید
در سبک زندگی اسلامی توسط
باسلام و خسته نباشید..من درگیر یه رابطه ای شدم که این اولین رابطه من با یه پسر هست چون هیچوقت خوشم نمیومد ولی درحال حاضر که ۱۹ سال دارم و در دانشگاه دارم درس میخونم هم اکنون ۱ پسر از دانشگاه عاشقه من شده من تمام راهای جلوگیری از ارتباط رو بستم از شماره عوض کردن گرفته تا...ولی منم دیگ نمیدونم چقدر خودم و نگه دارم دیگ خسته شدم چقدر غلبه کنم بر احساساتم شما فرض کنین ۱ نفری هر روز بهتون بگه عاشقته و میمیره براتون در اینکه واقعا عاشقه من شکی نیس ثابت شد ولی ازونجایی ک من یه دختر مذهبی هستم و خواستگاران زیادی دارم این جور روابط فقط احساس ازاوجدان من و بیشتر میکنه ،خودم و رها کردم دیگ بعد ۷ماه یکی هر روز بهت بگه عاشقتم خب من یه دخترم با احساسات لطیف تا چه حد دیگ جاوگیری کنم الانم بگم ک چت من در برابر ایشون معمولی یعنی فقط در حد اینکه فعل های کلمه عوًض شده ولی هرگز از احساساتم بهش نگفتم چون فرد ایده آل من نیس اما با کاراش داره من و جذب میکنه اما من نمیخوام به خانواده هم نمیشه گفت چون  مطمئنم یه کاری میکنن ک روبه رو شدن من با این فرد در دانشگاه خیلی سخت میشه و من نمیخوام این طوری بشه تا حالا به این فرد گفتم من اهل اینجور روابط نیستم اما دیگ الان گیر کردم دیگ نمیتونم خودم و نگه دارم شما یه راه حل منطقی بدین نمیخوام کسی ک عاشقه منه بخاطرم حالش بدبشه و ازین حرفا هم اینکه چون خودم عادت کردم هر روز یکی بگه عاشقمه نمیخوام هم من هم اون ضربه بخوریم..تا حالا حضوری حرف زدم اما دوهفته تموم شده باز شروع شده دیگ این راها جوابگو نیس ممنون میشم راه حل بدین.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
8- دوست عزیز کمی با دقت و با تفکر بیشتر به این حرفها بسپارید. شما در مرحله ی بسیار حساسی از تمام زندگی خود هستیدو از طرفی احساسات شما بسیار پاک و لطیف است و با هر حرف یا سخن و رفتاری می تواند روی شما تاثیر ایجاد نماید. پس باید کمی از تجربه دیگران استفاده نمایید. اولین پیشنهاد من به شما این است که چند ساعتی به خواندن همین پرسش و پاسخهای مطرح شده در این سایت بگذرانید تا ببینید په بسیارند خانمهایی که با همین احساسات زیاد و شدید و با هزار امید و.. وارد زندگی شده اند ولی عدم انتخاب درست انها باعث چه مشکلات لاینحلی در زندگی انها شده است. شما گفتید که او مرد ایده ال شما نیست و خواستگراران زیادی دارید. همین دو جمله برای رد ایشان و مناسب نبودنش برای شما کافی است. چرا که در صورت ایجاد کوچکترین مشکل در زندگی ذهن شما به عقب برخواهد گشت و شما به خود خواهید گفت چقدرانتخابهای بهتری داشتم که فرصت به ظهور و بروز انها ندادم. دقت کنید که دلیل جذب شدن شما یک فرد خاص نیست بلکه شما چون تا بحال این احساسات و روابط را تجربه نکرده اید و در سنی قرار دارید که اوج هیجانات شماست خیلی سریع دلباخته می شوید و دیگر کاری از دست هیچکس بر نمی اید. اما اگر کمی فکر کنید میبینید که خیلی از جوانان خوب و ایده ال دیگری هستند که می توانند شما را دوست بدارند و همسر بسیار مناسبی با تمام شرایط برای شما باشند اما به دلیل حیا و اعتقاداتشان نمی توانند به شما ابراز احساسات کنند. مطمین باشد اگر با تامل بیشتری به این مساله نگاه کنید خواهید فهمید این حرفهای جذاب خیلی زودگذر هستند و مثل بسیار ی زوج های دیگر پس از چند ماه تمام این سخنان فراموش می شوند و جای خود را به دیدن تفاوت ها و اشکالات همدیگر می دهند مگر اینکه از روی عقل انتخاب درستی کرده باشید. البته نمی توان جایگاه احساس را کمرنگ کرد و این نیاز یک انتخاب اگاهانه است اما دقت کنید که اشتباه در انتخاب می تواند به سادگی احساسات شما را جریحه دار کند و برای یک شکست کامل در زندگی باقی بگذارد. در این رابطه شما فقط اسیر یک احساس خام شده اید که کنترل کردن ان بسیار سخت است. به شما پیشنهاد میکنم که او را امتحان کنید تا ببینید چقدر در حرفش محکم است. از او بخواهید با خانواده شما این مساله را مطرح نماید و با خانواده اش شما را خواسنگاری نماید و سپس با مراجعه به مشاور میزان هم سطح بودن شما بررسی شود که ایا برای یکدیگر مناسب هستید یا خیر؟ در صورت جواب منفی مطمین باشید او فقط به دنبال اغنای احساسات خود توسط شماست. سعی کنید در این مساله که تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد بجای احساسات با کمی تفکر بیشتر دست به عمب بزنید و حتما خانواده خود را در جریان قرار دهید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1041
بازدید دیروز: 2849
بازدید کل: 9802314
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...