0 امتیاز
1.6هزار بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام .خانمی هستم که یکساله ازدواج کردم ۲۴ سالمه و همسرم ۲۸ سال.

همسرم با عشق مثل یه شاهزاده اومد به خواستگاریم و همه چیز مثل افسانه ها بود.

اما از بعد ازدواج فهمیدم چقدر سرده ...از مسائل جنسی انگار خوشش نمیاد و با اینکه خیلی منو دوست داره اما زندگی زناشوییمون نمرش صفره.

دارم عذاب میکشم.اگر رابطه ای هم داشته باشیم برای من هیچه چون ایشون زود انزالی دارن و من زبون ندارم بهشون بگم برو دکتر.آخه من تو پنج ثانیه چیکار کنم؟!

من همسرم رو از بین تعداد زیادی خواستگار انتخابش کردم اما الان کارم شده مقایسه و فکر کردن به گذشته و اینکه کاش اون یکیا رو انتخاب میکردم.

ازینکه اینطوری شدم بیزارم و دوست دارم مثل گذشته عاشق همسرم باشم.همسرم دائما برنامه ی مهمونی و سفر میچینه اگرم خونه باشیم مشغول مطالعه و تلویزیونه و انگار نه انگار چیزی به اسم نیاز جنسی وجود داره!هر بار قراره بیاد خونه من کلی به خودم میرسم اما به محض اومدن میگه بریم خونه مامانمینا.دنیا رو سرم خراب میشه میبینم انقدر بی حسه.

من حس میکنم عین مردا شدم!همه ی فکر و ذکرم شده رابطه ی جنسی حتی سر کلاس درس هم به این فکر میکنم که چرا رابطه ی جنسی نداریم یا اگرم هست چرا انقدر بیخوده...

همسرم پسر خیلی خوبیه خیلی دوسش دارم یکسال پیش جونمم واسش میدادم اما الان میخوام بنیرم و نبینم که دارم ازش سرد میشم.وقتی صدام میزد میخواستم غش کنم از ذوق اما الان نه...گاهی با نفرت نگاش میکنم.

خیلی سعی کردم باهاش حرف بزنم ولی روم نمیشه...نمیتونم بهش مشکلشو بگم.مطمئنم اونم به خاطر زود انزالیشه که تمایلی نداره به رابطه چون فقط پنج ثانیه است!

شما را به خدا کمکم کنید...راهی هست به جز اینکه من بهش بگم؟دارم افسرده میشم و خیلی غمگینم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲۵.دوست عزیز شما باید این مشکل را جدی بگیرید و هر چه زودتر اقدام کنید چرا که تا الان دیر هم شده است بحث نیاز جنسی یکی از مهترین نیازهای انسان است.اگر نمیتوانید صحبت کنید برایشان نامه بنویسید ومشکل را مطرح کنید درضمن اگر همسر شما زود انزالی و یا سرد مزاجی داشته باشند به وسیله دارو درمان میشود ...اما برای تشخیص صحیح مشکل توصیه میکنم هرچع زودتر به سکستراپی حاذق مراجعه کنید....موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3119
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845400
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...