0 امتیاز
200 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام مدت زیادی که به شدت عصبی میشم باکوچکترین حرکت اشتباهی ازپسرم 7هفت سالم تعادلم روازدست میدم ودادوبیدادراه میندازم حتی بعضی وقتاکتکش میزنم درحالی که میدونم لایق کتک نبوده وفحش میدم امابه سرعت پشیمون میشم .خواهش میکنم راهنماییم کنید.
درضمن وضعیت خوابم خیلی بده شبادیرخوابم میبره صبح هم که دوست دارم بخوابم پسریک سالم نمیزاره ودایم سردرددارم درطول روز.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
27-دوست عزیزتازمانی که روال زندگی خود را منظم نکنید این مسیله حل نخواهد شد.برای داشتن یک اعصاب راحت و ارام باید در درجه اول به سلامتی خود بها دهیدسعی کنید برایذ زندگیتان برنامه وهدف داشته باشید .شماکه فرزند کوچک دارید باید ساعت خواب خود را براساس او هماهنگ کنید .در افکار خود تجدید نظر کنید خواب منظم باعث میشود که سردرد نباشید و حوصله برای فرزند پروری داشته باشید همچنین ورزش رادر برنامه خود قرار دهید تا جلوگیری از خشم در شما شود و دفتری تهیه کنید وافکار خد را در ان ثبت کنید تا تخلیه شوید وباعث تفکر در شما شود.موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

14 نفر آنلاین
0 عضو و 14 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1781
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834835
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...