0 امتیاز
290 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام من همیشه به طلتق فکر میکنم همسرم نه اهل محبت کردنه نه میففهمه زن یعنی ز چی مدام از من ایراد می گیره فقط برای سکس سراعم میاد وبلد نیست وقتی کنار همیم حرف بزنه وبخواهیم حرف بز نم زود به  عوا میکشه

حتی توی سکسم خیلی خشکه نه محبتی ونه نوا زشی .رفتار
ش  خیلی آزارم میده بایک بچه چکنم ؟ ممنوم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
20- اگر میخواهید زندگی را ادامه دهید شما باید کم کم و طی صحبتهای مختلف او را به این مساله اگاه کنید . یعنی اوباید بداند چنین مشکلیدارد تا بخواهد ان را حل کند. شما باید بصورت محبت امیز مسایل را برای او بارها و بارها توضیح دهید تا او اهمیت انها را درک کند. تکرار این مسایل بصورت محبت امیز او را به فکر در مورد این مسایل وا میدارد. اگر او مقاومت کرد خیلی منطقی باو توضیح دهید که چه خطراتی در ادامه میتواند وجود داشته باشد. سعی کنید با منطق اورا قانع کنید که ادامه با این روند غیرممکن است. مهمترین وظیفه شما در حال حاضر اینست که همسرتان اهمیت مساله را بدون بحث و مشاجره درک نماید و بان فکر کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3058
بازدید دیروز: 1540
بازدید کل: 9845339
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...