0 امتیاز
317 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
سلام خدا اجرتون بده خواهشا کمکم کنید.

برادری دارم ۲۴ ساله و من خواهر ۲۷ سالشم و یه برادر ۳۰ ساله هم دارم.برادرم از بچگی به خاطر چهره ی زیباش مورد توجه همه بود و اکنون جوانی بسیار جذاب و قدبلند از خانواده ای اصیل و تحصیلکرده که حتی اقوام و دوستان علنا از ما برادرم را برای دخترشان خواستگاری میکنند!!!اما چه فایده...وقتی برادرم ۱۸ ساله بود تماسهای مشکوک داشت و دائم در حال پیام دادن به کسی بود.مدت زیادی از این حالات نگذشته بود که یک روز در خیابان با دختری دیدمش.همینطور حیرت زده نگاه میکردم که دیدم در کمال وقاحت به سمت من اومدن و برادرم دخترو معرفی کرد و گفت دوستم ماناست و بعد خیلی خوشحال رفتن و من همچنان بهت زده ایستاده بودم!حتی کلامی نتونستم بگم و فقط نگاه میکردم !دختری با وضعیت پوششی نامناسب و بسیار قد کوتاه و قیافه ی بسیار معمولی در کنار برادر قد بلند و زیبای من میرفت..همانجا تصمیم گرفتم وقتی میرم خونه به روی خودم نیارم تا بیش از روی برادر به من باز نشه اما همون شب موقع صحبت با تلفن وقتی منو دید بهم گفت بیا ببین مانا چقدر بامزه تعریف میکنه!

یعنی علنی تر ازین ممکن نبود!

ما در خانوادمون نه دوستی با نامحرم بوده و نه مجالس مختلط!

دیگه دیدم سکوتم فایده نداره و با برادرم صحبت کردم ازش خواستم به آیندش فکر کنه و اینکه این دختر اصلا شرایط مناسبی نداره و چقدر موارد مناسب که تو اقوام و دوستامون بودن برای ازدواج معرفی کردم که اگه میخوای ازدواج کنی بگو ولی فقط عصبانیت برادرم بود و فحشایی که به من داد و من موندم و یه دنیا غم.

الان ازون قضیه ۴سال میگذره و برادرم هنوز با اون دختره است و حتی براش دائم پول میریزه و فیشای واریزی یک میلیونی دو میلیونیش رو تو کشوش پیدا کردم.دلم پر از غمه و عذر میخوام ولی از تو گوشیش عکسایی که با دختره گرفته رو دیدم و مطمئنم باهم رابطه ی جنسی داشتن

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
16-  احتمالا در نحوه گفتن دلسوزی خود عجله کردید. در این موارد اگر پسر از کسی خوشش بیاید شما هرچقدر هم توضیح دهید فایده ندارد. البته الان کمی دیر شده اما باید با او همراهی میکردید و با او بیستر صمیمی می شدید. سپس کم کم او را توجیه میکردید. روش برخورد با اقایون باید بگونه ای باشد که  حرفهای شما کار اورا تایید کند و در بین یک انتقاد به نرمی انجام دهید. شما میتوانستید باین روش او را بیشتر به اشکالاتش اگاه کنید. اما روش مقابله مستقیم جواب نخواهد داد چون او از ابتدا مقاومت میکند و هیچ حرف شما را قبول نمیکند.
0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
در رابطه بامورد مطرح شده اطلاعات بیشتراز ویژگیهای شخصیتی پسر لازم است ولی با این مقداراطلاعات:
وقتی رابطه عاطفی بین دختر وپسری برقرار می شودوظیفه خانواده اگاهی بخشی همدلی وبرقراری رابطه موثربا فرداست که مهارتهای فراوان و هوشمندی خاصی را میطلبد(مثلا نباید در ابتدا از دختر بدگفت باجملاتی ابن چنبن که اومناسب تونیست ومانندان) از مشاور ویا افراد مورد وثوق شخص هم می شود کمک گرفت وسایر اقداماتی که دران مرحله لازم است ولی اگراقدامات نتیجه نداد وخانواده متوجه تداوم ارتباط وپنهان کاری انها شدند وزمینه گناه را فراهم دیدند انجا باید جهت پیشگیری از وقوع اتفاقات بدتر(گتاه والودگی جنسی)زمینه ازدواج انان رافراهم کنند البته با اتخاذ تدابیر لازم .اگر خانواده روش سرزنش وانتقاد ویاطرد کردن را داشته باشند وبه هرصورت انها رامجبور به خاتمه ارتباط نمایند تبعات ان به مراتب سخت تر ومشکل سازتر خواهدبود متل ابنکه شخص بعدازان دیگر برای ازدواج اقدام نمی کند ویااگرهم به خاطر فشارهای جنسی ازدواج کند همواره معشوق قبلی در ذهن او خواهد بود.
پبامبرعزیزماهم در روایتی به این مهم اشاره فرمودندکه:(مضمون روایت)اگر رابطه عاشقانه ای میان دونفر برقرار شد چاره ان ازدواج است که به نظر میرسد مورد مطرح شده از این نوع است
به این خواهر دلسوز باید یاداوری کرد پیش از انکه ازدواج بااین دخترخانم را فاجعه ببینند واینکه موارد بهتری بود وبا حیف برادرم به گونه ای عمل کنند که صلاح برادرشان است نه میل خودشان ویا حرف دیگران.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1960
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9835014
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...