0 امتیاز
146 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام استاد
من خانومي هستم ک یک سالی هست ازدواج کردم من مذهبی و همسرم تا حدی مذهبی و مرد خوبی است اما سبک زندگی خانواده ما با همسرم زمین تا آسمون متفاوته اونا خیلی راحتن و جاریهای من حتی با اسم خانواده و فامیل شوهر رو صدا میزنن چ مرد چ زن و بالعکس هم اونا اينا رو اسم صدا میزنن و ضمیر تو ب کار ميبرن حتی ب مادرشوهر و پدرشوهرم و هر حرفی رو جلوي برادرشوهرا ميگن چ حاملگی باشه چ رنگ لباسشون باشه اينا چیزای کوچیده شما تعمیم بده ب همه چی انگار ن انگار نامحرمی هست و قهقه میزنن اما من کاملا با اينا متفاوتم و سبک زندگی ما برعکس خانواده شوهرمه و هر دفعه با اينا هستم یا تو فاميلاشون جاریام این مسخره بازيارو در ميارن و براشون عادی شده ولی من کاملا در عذابم وقتی رفتارشونو میبینم آیا کار من اشتباهه باید چ برخوردی بکنم تا آروم تر باشم و بیخیال وا صلا نجیب بودن در خانواده همسر براشون اصلاااااا معنی نداره تورو خدا بگيد آیا ممکنه من در آینده زندگیم بهم خراب بشه و بهم بخوره و الان بچه ندارم آیا درسته جدا بشم یا ن ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۱۳-دوست عزیز البته که تفاوتهای فرهنگی یکی از مهمترین مشکلات زوجین محسوب میشود و دلیل این مشکلات عدم دقت باین مسایل در هنگام تصمیم به ازدواج است. اما در حال حاضر اگر فقط مشکلاتتان بهمیم مسایل خلاصه میشود نگران کننده نیست. اما شما باید با همسرتان به تفاهم برسید که او ذر مقابل خانواده شما مانند شما رفتار کند و شماهم سعی کنید با رفتارهای انها کنار بیایید ولی نیازی نیست مانند انها باشید. فقط سعی کنید این طور رفتار را هضم کنید و ان را به نحوه تربیت انها ربط دهید. باین شکل خودتان ارامش بیشتری دارید. سعی کنید بیشتر به مشترکات فکر کنید و ارتباط دوستانه تری با خانواده او داشته باشید. با گذشت زمام مطمینا بسیاری از مسایل حل خواهد شد.
اما اگر به مسایل جدی تری برخوردید حتما باید به مشاور مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 294
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797246
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...