0 امتیاز
164 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام
خواهشا ازتون ميخوام در مورد تفاوت فرهنگی با خانواده همسر توضیح بديد من خانمي هستم دوساله ازدواج کردم اما خیلی با خانواده همسرم ناهماهنگی دارم و سبک زندگيشون خیلی فرق میکنه چیزهایی ک من ارزش ميدونم اونا ضدارزش میدونن و بالعکس ميدونم ک قبل از ازدواج بهش فکر میکردم اما فک نمیکردم این چيزا تو زندگی خیلی مهم باشه حالا ديگه وارد زندگی شدم و از نظر اعتقادی و فرهنگی این ناهماهنگی پررنگ تر است تو رو خدا بگيد آیا زندگی خوبی در پيش دارم با این همه تفاوت در ضمن بچه ندارم ایا درسته ب زودي بچه دار بشم یا ن اصلا درسته ب زندگی ادامه بدم آخه همه  روانشناس ها ميگن تفاوت فرهنگی مهمترین عامل طلاقه و منم همش فک میکنم اينده ی خوبی ندارم تو رو خدااااااا بگيد چکار کنم ادامه بدم و یا چکار کنم اذیت نشم و زندگی خوبی داشته باشم یا جدا بشم خیلی نگران و مضطربم ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
هملنطور که گفتید یکی از علل اصلی مشکلات بعد از ازدواج اختلاف عقاید و تفاوتهای فرهنگی است. در حال حاضر تنها کاری که شما و همسرتان باید انجام دهید اینست که برای پایدار ماندن زند گیتان تلاش کنید. سعی کنید اختلافهایتان را روی کاغذ بنویسید و هرهفته در موزد یک مساله گفتگو کنید. هربار سعی کنید به یک نتیجه مشخص برسید که رفتاری را درقبال هم انجام دهید که یکدیگر را ازار ندهید. در این میان اگر هردو نفر گذشت داشته باشید و کمی از خواسته خود کوتاه بیایید خیلی از مشکلات بوجود نمیاید. بنظر من هنوز صبر کنید تا به شرایط پایدار تری برسید و انگاه تصمیم بگیرید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 3345
بازدید کل: 9797125
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...