0 امتیاز
185 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خواهرم حدود 5ماه پیش با آقایی از طریق کانال همسریابی در تلگرام آشنا شد خواهرم دانشجو و 25 ساله و اون آقا 36ساله ودر مترو بلیط میفروشه و تنهایی میلیون سرمایه داره ک 20 میلیون هم وام برداشته و میخواد خونه بخره  ایشون ب خواهر من گفتن که پولی برای مراسم عروسی و خرید و شیربها ندارن و عروسی نمیگیرن و مهریه هم فقط 14 سکه خواهر من هم قبول کرده بشرطی ک نصف خونه ب نام خواهرم باشه و بعد ازدواج هرچی ک خریدن نصف نصف باشه این آقا چهره ی خوبی هم ندارن پدرم شدیدا مخالفه و دو ماه پیش بخاطر همین مخالفت خواهرم از منزل قهر کرده و ب منزل پدربزرگم رفت خواهرم خیلی عصبی و پرخاشگره خیلی خود رأی و حرف هیچکس رو قبول نداره هیچ دوست صمیمی نداره تازگی خیلی دروغگو شده در مورد رفت و آمدش ب هیچکس جواب نمیده طوری ک 6 صبح میره و 11 شب برمیگرده و هیچکس جرأت نداره ازش بپرسم کجا بوده چون شروع ب داد و بیدادو آبروریزی میکنه طی این مدت دوتا از خواستگاراشو بخاطر این آقا رد کرده ولی این آقا هنوز پا پیش نگذاشته یکبار هم بهم زده شماره و محل کارشوعوض عوض کرده ولی خواهرم دوباره از طریق همکاراش پیداش کرده و حالا میگه 6 ماه بهش فرصت دادم تا خودش رو جمع کنه و ب خواستگاری بیاد چند شب پیش بحثشون با پدرم بالا گرفت پدرم هم عصبانی شد و کتکش زد خواهرم دیروز صبح از پدرم شکایت کرده پدرم حتی راضی ب ازدواجشان شده فقط میگه بگو بیاد خواستگاری ولی خواهرم میگه هر وقت زمانش شد میاد پدرم دنبال آدرس و نشون ای از پسره میگردد تا با خودش صحبت کنه ولی اون آقا ب خواهرم گفته هیچکس حق نداره بیاد محل کار من ب همین دلیل خواهرم هیچ نشانه ای از اون ب ما نمیده واقعا درمونده شدیم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
مساله ایشان کمی پیچیده شده و شما با یک راه حل ساده از طرف ما نمیتوانید او را سربراه کنید. شما بعنوام خواهر یا هر فرد نزدیک دیگر باید اول باو نزدیک شوید تا بتوانید حرفهای دلش را بشنوید و حرفهایی بعنوان نصیحت باو بزنید. تا وقتی او نخواهد نمیتوانید مجبورش کنید چون او راه دیگری را خواهد رفت. همه خانواده باید دست بدست هم دهید تا او را ازین وضعیت خارج کنید. با چنین فردی مقابله فایده ندارد بلکع باید با او مدارا گنید. بهرحال او زمانهایی است که نیازمند محبت و درددل است باید باو نزدیک شوید تا در زمان مناسب بتوانید حرفهایتان را باو بزنید. مطمینا او در زمان دعوا و مشاجره حرف هیچکس را قبول نمیکند اما وقتی با او همدلی کنید و درکش کنید او هم به حرفتان گوش خواهد داد. نباید اورا به حال خود رها کنید بلکه باید زمینه را برای بازگشتش فراهم کنید تا در وقت مناسب راه حلی با عمفکری خودش پیدا کنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

13 نفر آنلاین
0 عضو و 13 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1882
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9834936
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...