0 امتیاز
293 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام خانم رستگار
من آموزگار هستم بیست و هفت سال دارم .
من خواستگاری دارم که از اقوام دور ما هستم ما هر دو شهرستانی هستیم . پدر و مادر هر دو مون هم رو می شناسن. و هم رو درک می کنن. مادر این آقا من رو برا پسرش در نظر گرفته و از مادرم خواسته ابتدا دو تا جوون با هم آشنا بشن ببینن همدیگر رو می خوان یا نه . از اون وقت یه چند باری تو تلگرام با هم چت کردیم.

این آقا تحصیلات دانشگاهی خود را از اول تهران سپری کرده است . در حال حاضر دانشجو فوق لیسانس دانشگاه امیر کبیر هستن.این آقا در صحبت هاش عنوان می کنه که در دوره لیسانس با همکلاسی ش تو دانشکده دوست بودن و همدیگر و خیلی دوست داشتن . ترم آخر سر یه موضوعی رابطه شون بهم می خوره . و بعد یه مدت این همکلاسی ازدواج می کنه . این آقا بعد از پایان دوره ی لیسانس تهران می مونن و به گفته ی خودش چون خودشون رو در بهم خوردن این رابطه مقصر می دونن برا فراموشی با چند تا دختر همون جا دوست میشن و این دوستی ها در حد صحبت کردن و قرار و دیدن هم نبوده بلکه فراتر رفته و بوسیدن و لب گرفتن هم بوده . ایشون به من گفتن که  در تهران با زنان مخصوص رابطه سکسی، صیغه کردن و رابطه هم داشتن.
حالا با این تفاسیر و این که خودم اصلا دختر بی بند و باری نبودم در گذشته و نیستم رد کردن این خواستگار با توجه به این نکاتی گفتم کار درستی هست ؟
  من نگران بالا رفتن سنم هستم . چی که  کنم ؟ لطفا راهنماییم کنید تا تصمیم درست رو بگیرم.
بسته شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ
20-دوست عزیزاولااینکه به خاطر دغدغه سنی نباید در انتخاب همسر عجله کرد واشتباه تصمیم گرفت چرا که تاوان جبران ناپذیری خواهد داشت.واما در مورد این اقاممکن است در آینده نسبت به وی با ترید مواجه شوید.چندین نکته وجود دارد 1-قبلاایشان به کسی علاقمند بوده..وتا زمانی که این مسیله را با خود حل نکندازدواج ایشان با دیگری بسیار غلط می باشد2-چندین سال است که در یک شهر بزرگ چون تهران مشغول به زندگی هستند وشرایط و فرهنگ انجا تاثیر گذار بر روی شخصیت ایشان بوده وبا این دید باید به قضیه بنگرید{تفاوت دیدگاه و فرهنگ} 3-ارتباط جنسی با زنان مختلف..احتمال تکرار این رفتار در اینده ممکن است وجو د داشته باشد.در کنار این موارد بیان شده باید ببینید که با شخصیت شما تناسب دارد یا نه...ایا از نظر اخلاقی واعتقادی میتوان روی این فرد حساب باز کردپس ازدواج شما با ریسک و خطر های فراوانی روبروست موفق باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 889
بازدید دیروز: 3500
بازدید کل: 9822742
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...