0 امتیاز
162 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام . ببخشید میشه راهنمایی کنین که چه جوری به پسر 7 سالم بگم که با پسر 8 ساله همسایون رفت و امد نکنه.و خونشون نره. چون اصلا به ما نمیخورن. تا حدی که روز 19 ماه رمضون میرن انتالیا.و بعد پسرش از چیزایی که اونجا دیده تعریف میکنه. و....
و چون پسرشون تک فرزنده . اون خونه ما نمیاد . و میترسه مامانش فرار کنن .برای همین میگه پسر من بره خونشون.
ممنون .مصطفوی

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
پسر هفت ساله برایش درک این مسایل سخت است. او نیاز به همبازی و پرکردن اوقات فراغت دارد. پس ابتدا جایگزینی برای او داشته باشید و سپس کم کم با ایجاد شرایط او را دور کنید. این نیازمند کمی حوصله و صرف وقت کافیست. ابتدا وقتهای پسرتان را با انواع بازی و سرگرمی و کلاس و.. پر کنید. حتی شده باهم بیرون بروید و زمان بگذارید سپس در شرایط مناسب از او بخواهید به دلایلی که بعدا باو میگویید کمتر با ان پسر رفت و امد کند. سعی کنید مطابق سنش توضیحاتی قانع کننده داشته باشید. این روند باید به کندی انجام شود تا او مقاومتی نشان ندهد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2894
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796501
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...