0 امتیاز
502 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
نمایش از نو توسط zrastegar
با عرض سلام وخسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون
خانمی هستم ۲۵ساله وهمسرم ۲۸سال.یه پسر ۲.۵ساله هم دارم وتا چند ماه دیگه دخترم هم بدنیا میاد.ما بصورت سنتی ازدواج کردیم،بعد از عروسی مشکلات مالی زیادی برا همسرم پیش اومد ومن تا جاییکه تونستم کنارشون بودم و بهشون محبت میکردم.همیشه فک میکردم شوهرم چشم پاک ولی متوجه شدم که عکسای مبتذل تو گوشیش داره،ویبارم تو یه گروه مبتذل عضو بود.من فقط بهش تذکر دادم وبعداز اون سعی کردم بهش اعتماد کنم وگوشیشو چک نکنم.تا اینکه به تازگی بطور اتفاقی پیاماشو با یه دخترخانم دیدم.واینکه چندبار همدیگه رو دیدن.وبهش گفتم که من تا جاییکه تونستم از همه چیم گذشتم وشما دنبال چی میگردی که با کس دیگه ای ارتباط داری؟اما اون فقط خواست یبار دیگه بهش فرصت بدم،وابراز پشیمونی کرد.اینم بگم همسرم شخصیت با ثباتی نداره،یبار طرف خداست،یبار اونطرف دیگه.حالا خودم حالم خیلی بد،احساس افسردگی میکنم،نمیدونم موندن پای چنین مردی که تو نداریش از نظر مالی بهت خیانت میکنه،اصلا درسته؟من خیلی فداکاری کردم برا این زندگی واینم بگم ایشونم خیلی اهل کاروتلاشن با این وجود ما زندگی سختی داشتیم.میشه راهنماییم کنین.حالا موندم اصلا محبت کردن به چنین مردی فایده داره؟ومن الان باید چطور باهاشون برخورد کنم؟واینکه چطور دوباره بهش اعتماد کنم؟وقتی صداش با اون خانم میاد تو ذهنم یا پیاماش یادم میاد از ته وجودم احساس ضعف میکنم.واینکه چقد بدجور تحقیر شدمو کاری ازم برنمیاد.تورو خدا کمکم کنین.آیا میشه کاری کرد که دیگه سمت اینجور چیزا نرن؟الان دائم میترسم که نکنه اون خانم بره سراغشو همسرم نتونه خودشو کنترل کنه.لطفا بهم بگین چکار کنم؟ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
5- دوست عزیز در این مسایل باید کمی با طمانینه و دقت نظر عمل کنید. بدترین شکل عکس العمل در این مواقع عکس العمل احساسی است. درست است که احساسات شما کمی جریحه دار شده است و شما را محق می دانید اما باید کمی واقع نگر باشید. هر فردی در شخصیتش مشکلاتی دارد و هیچکس از اشتباه مصون نیست. مهم این است که در مجموع اخلاقیات او را در نظر بگیرید. اگر او را د را ین مدت فردی دیده اید که به شما توج داشته و هدفش خوشبخت کردن شماست. و در این مسیر کوتاهی نمی کند به او کمک کنید تا از این مسایل بیرون بیاید. هیچ وقت نمی توان نسخه ای داد که دیگر خیالتان از این بابت راحت باشد چون همواره همه افراد در معرض این اتفاقات هستند یکی بیشتر و یکی کمتر و این می تواند برای همه اتفاق بیفتد. به نظر من شما باید همراه و کمک او باشید تا بتواند رفتارش را کنترل کند. از اشتباه او هراس نداشته باشید بلکه به هدف تان فکر کنید. ترس و بی اعتمادی شما او را از شما دور می کند و اتفاقات بدتری در انتظار شما خواهد بود. پس بجای سرزنش از او بخواهید با شما صمیمی تر باشد و خودتان هم سعی کنید بیشتر باو نزدیک شوید و کمبودهایش را جبران کنید. تنوع در زندگی  و وقت گذاشتن برای او می تواند به شما کمک کند. حتما محبت و توجهتان را بیشتر کنید و خودتان را از افکار مزاحم خلاص کنید. حتی اگر بازهم دچار خطا شد این مساله  را مانند یک بیماری ببینید که کم کم از او دور می شود و نیاز به زمان دارد.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3048
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796655
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...