0 امتیاز
157 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام در دوران عقد به سر میبرم خانواده شوهرم با جاریم به مسافرت رفتندشوهرم خودش بخاطر سرکار بود نرفت ولی به من نگفتن چطوری باهاشون رفتار کنم دلم ازشون گرفته

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیز این را برای همیشه به ذهن بسپارید که برای داشتن ارامش باید انتظاراتتان را کم کنید و یا حتی به صفر برسانید. هر کس هر کاری کند رفتارش باو بازخواهد گشت. شما باید تمام این رفتارها را نادیده بگیرید تا  خودتان ارامش داشته باشید. این مهم نیست انها چه فکری می کنند چون شما برای ارامش خودتان رفتار خوب دارید نه  برای اینکه  انها به شما توجه بیشتری کنند. تا وقتی این طرز فکر را نداشته باشید از تمام رفتارهایی که بر خلاف نظر شما باش ناراحت می شوید و دائما دچار ناراحتی اعصاب خواهید شد و رفتاهای بدتر نشان می دهید و این وضعیت را بدتر می کند. پس از همین ابتدا سعی کنید با دوری از این مجادلات  ارامش خود را در زندگی حفظ نمایید . همین  که همسرتان شما را  در ک کند کافیست. با او درددل نمایید و بدون گله گذاری سعی کنید با ایجاد روابطی مناسب با خانواده او از مشکلات دیگر جلوگیری نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

11 نفر آنلاین
0 عضو و 11 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 595
بازدید دیروز: 2248
بازدید کل: 9825762
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...