0 امتیاز
258 بازدید
در فرزندآوری ، فرزندپروری توسط
زني 36 ساله هستم و دختري 10 ساله دارم حدود 3 يا 4 سال پيش همسرم خانه رو ترك كرد و منو دخترم با هم زندگي مي كرديم جديدا با مردي 45 ساله ازدواج كردم كه خودشان دو فرزند(پسر 20 ساله و دختر 13 ساله دارند) براي پذيرش بهتر بچه ها 6 ماه قرار گذاشتيم بصورت نامزدي زندگي كنيم. دخترم با پدر جديدش خيلي خوب هستند و حتي دوستشون هم دارند البته پدر جديدشان مردي تحصيل كرده و با شخصيت دوس داشتني هستند و با همه آدما رابطه اي منطقي و دوستانه دارند اما دخترم از كنار هم بودن من با ايشان (مثلا بغل كردن و بوسيدن يا حتي اينكه گاهي وقتا شب خانه ما مي مانند ) مشكل دارند و آن شبها گريه مي كنند و نمي خوابند و كاملا ما را زير نظر دارد و لحظه اي غافل نمي شود گوشي مرا هميشه چك مي كند و حتي اس ام اس هاي ما را يواشكي مي خواند. وقتي هم با بي توجهي ما مواجه مي شود به خودش صدمه مي زند و تمام مدت در حال گريه كردن است با او چه بكنم؟ حتي نگرانم روي شخصيت خودش كه در ابتداي نوجواني هست  تاثير بگذارد لطفا راهنمايي كنيد.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
با سلام،دخترتان حتما به مشاوره حضوری نیاز دارد تا بتوانیم علت اضطراب و منبع ترسهايش را کشف وبرطرف کنیم،اماشايد مهمترین علتی که بتوان حدس زد این باشد:درطول این سالها تمام توجه وزندگی شما دخترتان بوده و پس از ضربه ی طرد واز دست دادن پدر،الان می ترسد شما را ازدست بدهد ،اودچارتعارض شده از طرفی این مرد را دوست دارد واز طرفی می ترسد اومادرش را بدزدد  وتنهاشود(اضطراب جدایی واز دست دادن مادر)،شما باید با کمک مشاور به او اطمینان خاطر و امنیت بدهید وتوجهتان به اودرحضورهمسرتان،کافی باشد،همچنین ممکن است دراین سن دخترتان اطلاعاتی از روابط جنسی کسب کند واز خلوت و ارتباط شما با این مرد بترسد،برای اصلاح افکار غیرمنطقی اوحتما نیاز به مشاوره با متخصص هست
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1074
بازدید دیروز: 3022
بازدید کل: 9788316
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...