0 امتیاز
150 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
آقایی هستند ده سال ازدواج کرده اند و دو فرزند دارند . با وجود خوبی های خانمم ، هنوز نتوانستم به او بگویم دوستت دارم . به نظر شما محبت ورزی را چگونه باید آغاز کنم.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
جواب همین نکته ای است که عرض کردم و بعد به نیمکره چپ خیلی مهم است که خانم ها می توانند کم کنند و خود آقایان هم می توانند به خودشان کمک کنند . آقای عزیز ، این مهمترین نکته است . واقعاً بهترین زمان برای عشق ورزی ی، زمان ورود به خانه است . جالب است این خیلی موقعیت خوبی است چون طبیعی است و کاملا طبیعی جلوه میکند و شما باید مغزتان را به نیمکره چپ منتقل کنید . به خاطر فاصله ای که بوده ، الان مورد پیدا میکند . الان زمان بسیار مناسبی است که به نقاط مثبت همسرتان فکر کنید . اینها شما را منتقل میکند ، به خوبی هایشان فکر کنید . لذا به زحمات و تلاش هایی که برای شما کشیده ، به ویژه اگر خانم شما شاغل هم باشد که هم شغلشان و هم کار در منزل ، مزید بر علت است و زحمت ایشان دو برابر است . همین که دو تا فرزند که دارید . فرزندان مثل دسته گل برای شما به دنیا آورده ، تربیت کردند ، به این ها فکر کنید .اگر منتقل نشدید . و بعد وقتی که وارد منزل میشوید شاید ایشان بفرمایند که اتفاقاً یک مراجعینی داشتم که می گفتند آقای دهنوی به من کمک کنید من این قدر متاسفانه در این زمینه مشکل دارم که به اعضای خانواده سلام هم نمی کنم . بعضی از آقایان تلقی شان این است که بقیه باید به آنها سلام کنند. بدانید که اگر سلام نکردند ، شما سلام کنید و در ضمن بدانید آموزه های دینی ما هم ، همین را می گویند . امام صادق (ع) میفرمایند : که وقتی وارد منزل میشوید سلام کنید . ما برای آن روایت داریم . خیلی ها تلقیشان این است که باید بایستیم و اعضای خانواده ، به ما سلام کنند . اما بدانید اگر سلام نمی کردید با سلام شروع کنید . ببینید یک دفعه آقایی که ده سال زندگی می کرده ، نمی تواند به خانم بگوید دوستت دارم . خانم تعجب میکند که آیا این شوهر من است ؟ با سلام شروع کنید و بعداً مثلا ممکن است دست بدهید . به اعضای خانواده و به همسرتان دست بدهید . به بچه ها هم دست بدهید . خیلی از آقایان اینکار را میکنند و ما چقدر روایت داریم . رسول اکرم (ص) میفرمایند : مصافحه کنید . دست بدهید .این سنت اسلامی است و دست دادن کینه ها رااز بین می برد . دست بدهید و بعد از مدتی دست همسرتان را بگیرید و زود ول نکنید و چند لحظه نگه دارید . اینها محبت ورزی است . زمینه سازی کنید و بعد نگاه محبت آمیز داشته باشید که همان زبان بدن است . بعد از مدتی دیده بوسی کنید .چه اشکالی دارد ؟ سوال کرده بودند ما عشق ورزی کنیم ؟ بله . چه اشکالی دارد بگویید خانم دوستت دارم ، دیده بوسی کنید ، اما تجویز می کنیم اشکالی ندارد که پدر خانواده با اعضای خانواده دیده بوسی کند . البته یک دیده بوسی معنوی و پدرانه و بعداً به سوی محبت کلامی بروید . حالا لازم نیست یک دفعه از دوستت دارم شروع کنید . میتوانید بگویید خانم شما چقدر خوب هستید . خانم من خیلی خوشحالم که همسر خوبی مثل شما دارم و آرام آرام میگویید و بعد جمله دوستترا میگویید . ببینید آقایان ، به خدا کار ساده ای است . می دانید که مقداری همت می خواهد . شروع کنید کار به جایی میرسد که به راحتی دستشان را می گیرید و در دستان و حتما دیده بوسی کنید و میگویید خانم من دوستت دارم . خیلی کار راحتی است . این غول بودنش به خاطر این است که ما شروع کردیم البته ما تکنیک های دیگر هم داریم . مثلا تکنیک مکاتبه ، که کار خوبی است. میشود این را هم بعد از این مقدمات ، نامه ای بنویسید اظهار محبتی بکنید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

3 نفر آنلاین
0 عضو و 3 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1121
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9814558
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...