0 امتیاز
252 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام خدمت مشاور عزیز و گرامی.
من وهمسرم پنج ساله که ازدواج کردیم و فرزندی شش ماهه داریم.خانواده همسرم همواره برای ما مشکل ساز بودند و هنوز هم هستند.این مشکلات اواخر روی زندگی ما تاثیر بسیار بدی گذاشته و متاسفانه باعث شده من روحیه ای افسرده پیدا کنم.در اینجا یکی از این مشکلات را به اختصار توضیح میدم.
پدرشوهرم مشکلات مالی بسیاری داره واین مشکلات را با پول مردم حل میکنه،ایشون حدود دوسال پیش از یکی از اقوام من پولی رو میگیره که مشکل مربوط به زمین اونها رو حل کنه اما متاسفانه کاری نمیتونه انجام بده و پول رو خرج میکنه.مدت دو سال با دروغ اونها رو سرگرم میکنه و زمانی که گناه ایشون برملا میشه همه تقصیرهارو به گردن همسر من میندازه.این مسئله توی فامیل و در بین خانواده من آشکار میشه وحرف وحدیثهای بسیاری رو به ارمغان میاره. من وهمسرم خیلی از این بابت ضربه خوردیم وخیلی سعی کردیم تا خودمون رو تبرعه کنیم اما همسر من از چشم خانواده ام افتاده و خانواده من از ازدواج ما به شدت ناراحت و ناراضی هستن.من حتی با پدرشوهرم درمورد این مسایل صحبت کردم اما با دروغ جواب منو دادن.این تنها کار بد ایشون نبوده و از این قبیل اشتباهات زیاد در قبال ما انجام دادن.من از این خانواده اونقدر متنفر شدم که با شنیدن اسمشون به رعشه می افتم. الان نمیدونم چطور باید با اونها رفتار کنم،عاجزانه تقاضای کمک دارم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
۲۸-حل مشکل به همسر شما برمی گردد که بتواند مسایل و ارتباطاتش را مدیریت نماید. او باید بتواند بصورت مستقل عمل کند و بار دیگری را به دوش نکشد. در  ضمن  شما نیز باید تا جای ممکن برای حرف دیگران ارزش قایل نشوید و فقط زندگی خود را حفظ کنید. با همسرتان صحبت کنید و از او بخواهید تا خود را در مظان اتهام قرار ندهد . هشیاری و برخورد مناسب او میتواند دیدگاه همه را عوض کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 502
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9794110
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...