0 امتیاز
162 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام 10ساله ازدواج کردم ابتدا فکر نمیکردم خانواده همسرم بی ادب وبیتوجه به شخصیت انسانها باشند هم زنان وهم مردانشان.فقط چشمشان به زندگی دیگران است نعمتهای خودشون رو نمیبینند اما کوچکترین چیز دیگران برای آنها بزرگ نمایی میکنن ودائم به زبان می آورند .بارها در مراسمهای مختلف درحضور جمع به من توهین میکنند حتی در مقابل همسرم به من وخودش توهین میکنن وهم در رفتارشان بی احترامی میکنند اما همسرم میگه این کاراشون برام مهم نیست واگر من اعتراض کنم مثل خانوادش شروع به تهدید وبد دهنی و..میکنه ومیگه نه تو وارد خانواده من شو نه من وارد خانواده تو میشم.من دوست ندارم مادرم که بیماره متوجه اختلافمون بشه به همین دلیل کوتاه میام واصلا نمیتونم باهاش دهن به دهن بشم نمیدونم همسر من که انقدر راحت توسط خانوادش بیشخصیت میشه چرا در برابر اشتباهت خیلی کوچکتر من ویا دختر8سالم کوتاه نمیاد وخیلی بهش بر میخوره با اینکه ازش عذر خواهی میکنم.جدیدا جاری کوچکتر از من وارد این خانواده شده وهمه جوره به مادرشوهر و...توهین علنی میکنه وسر چیزهای خیلی خیلی بی ارزش جنجال بزرگی به راه میندازه وهمه خانواده رو وارد اختلافشون میکنه برادر شوهرم اولش یه برخورد لفظی باهاش میکنه بعد بیشتر از پیش بهش محبت میکنه این برنامه رو ماهی 2بار دارن وهربار برادرشو واسش کادوهای باارزش میگیره همون کاری که همشر من با خانوادش میکنه من فکر میکنم این خانواده ارزش ولیاقت احترام من رو ندارن چون عادت کردن هرچی بیشتر بهشون توهین بشه طرفشون رو بیشتر دوست بدارن از طرفی من آدمی نیستم که بتونم اینطور رفتار کنم .حتی جرات ندارم به خانوادش در مقابل بی احترامیشون عکس العمل نشون بدم الانم 1ماهه باردارم وبسیار تحت فشار روحی خسته شدم با کسی هم نمیتونم درد ودل کنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
22-این مسایل در بسیاری از خانواده ها وجود دارد و برای کم شدن برخوردها باید ان را مدیریت کرد. اولا باید یک روش مشخص در مقابل توهینهای انها داشته باشید تا اولا انها بدانند که شما ناراحت شده اید و دوما ان را هموراه تکرار نکنند. مثلا می توانید در مقابل توهین انها ابتدا بگوئید که این مطالب در ممورد من درست نیست و شما با این حرفها بار گناه خود را سنگین می کنیدو سپس سکوت کنید و تا چند ساعت از انها دور شوید. سعی کنید این روش را هر بار سفت و سخت تر ادامه دهید ولی نیازی نیست شما به انها توهین کنید. سعی کنید شخیت خود را حفظ کنید ولی با سکوت نشان دهید از انها ناراحت هستید. در مقابل با همسرتان گفتگو کنید و بگوئید من نمیخواهم وارد مسایل خانواده ات بشوم ولی نیاز به حمایت تو دارم وگرنه با افسردگی مطمینا به فرزندت صدمه جدی وارد خواهد شد. سعی کنید همسرتان را با خود همراه کنید تا بتوانید مشکلات را راحت تر تحمل نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 519
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9833573
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...