0 امتیاز
155 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام ببخشید چندبار سوال کردم اما راهنمایی و جوابی ندادید
7 سال قبل ازدواج کردم همسرم از اول با من اختلاف داشت و 2 سال قبل به قصد طلاق به خانه پدرش رفت و گفت هر وقت یه آپارتمان برآیم خریدی طلاق توافقی را امضا میکنم من هم در پی تهیه پول آن بودم در این مدت 2 سال با خانمی آشنا شدم که ایشان با شوهرش اختلاف داشت و در صدد طلاق بود اما خانواده اش مخالف بودن چون میگفتند بعد از طلاق مشکلات خواهی داشت به هم علاقه شدید پیدا کرده ایم و مقرر شد بعد از طلاق با هم ازدواج کنیم و از من قول گرفت که بعد از طلاق او باهاش ازدواج کنم و چندبار تآکیدات کرد که پای حرفم هستم من هم با همسرم اتمام حجت کردم و گفت طلاق میخواهد حالا آن خانم از همسرش طلاق گرفته و منتظر طلاق من است اما همسرم برگشته و با گریه و زاری میگوید اشتباه کردم اجازه بده جبران کنم و دیگه آدم خوبی شده ام از طرفی اون خانم به خاطر من همه چیز خود را زیر پا گذاشت و بخاطر من جدا شده خانواده ام میگویند به همسرت اجازه بده گذشته را جبران کند حالا بگویید من چه خاکی به سرم کنم در حالیکه به آن خانم خیلی علاقه دارم به قرآن قسم احساساتی تصمیم نمیگیرم اما پدر میگوید ازت راضی نیستم آگه همسرت را طلاق بدهی تو رو قرآن یه جواب بدید به ناموس زهرا قسم شب و روز ندارم تو این یک ماه 10 کیلو لاغر شده ام ..تو رو قرآن زود جواب بدید یه جواب منطقی بدید اگه همسرم رو طلاق بدم آیا گناه کرده ام ؟ پس تکلیف خانم که بخاطر من جدا شد چه میشود خیلی دوستش دارم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اسلام. من پیامتونو با دقت خوندم و احساس همدلی میکنم با شما شرایط سختی دارید پشت سر میگذارید. اما توصیه میکنم ارامش خودتونو حفظ کنید تا بتونید قضایای پیش امده را تفکیک کنید. توصیه میکنم فرصتی بخودتون .همسرتون و اون خانم بدید. با کمک یک مشاور دلایل اختلاف و ناسازگاری همسرتون و دلایل باز گشتشون بررسی بشه.اگر بعد از بررسیهای بعمل امده به این نتیجه رسیدید که تمام اختلافات پیش امده بین شما و همسرتون از روی سوتفاهم یا بی تجربگی و بی مهارتی بوده توصیه میکنم به زندگی سابقتون برگردید و هر دو تلاش کنید تا زندگی رضایتمندانه دو نفره را یاد بگیرید. در این حال بسیار منطقی با خانمی که از همسرش جدا شدن صحبت کنید و قطع رابطه کنید. اونچه باعث نزدیکی شما و اون خانم شده شرایط مشابه ‌و همدردی بوده واوراهم ترغیب به برگشتن به زندگیش کنید. در صورت ازدواح با یک متخصص خانواده درمانگر مشورت کنید تا در تمام ج‌وانب به شما کمک کنند. در نظر داشته باشید انسانها دایما در حال انتخاب کردن رفتارهاشون هستند و این انتخابها برای فرد ایجاد مسولیت میکنند. بنابراین بردباری بخرح بدید از یک متخصص کمک بگیرید تا توان بار مسولیت انتخابتونو داشته باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

5 نفر آنلاین
0 عضو و 5 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2452
بازدید دیروز: 1193
بازدید کل: 9828812
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...