0 امتیاز
203 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
من بيست سالمه و همسرم ٢١
دخترمون هشت ماهشه
چهارسال و چهار ماه ازدواج كرديم
ازدواجمون عشق و عاشقي بود
به جد دخترم فوق العاده عاشق و شيفته هم بوديم
خونواده هامونخوب و مؤمن و كمك حالمونن
و الان با مادرشوهرم زندگي ميكنيم تا عيد كه مستقل بشيم
سوْال من اينه كه
من با شوهرم چيكار كنم
كه:
سره كار نميره
حساسه
جدي و توقعايي  
دست بشكن داره
داد و بي داد ميكنه
خونواده ها هم خيلي باهاش حرف زدن
فايده نداره
دارم رواني ميشم اصلا محبت نميكنه
كمكم كنيد

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
دوست عزیزکنترل عصبانیت وپرخاشگری نیاز به تمرین دارد تا بتواند وقتی در این حالت قرار میگیرد کنترل کند شما به عنوان همراه به ایشان کمک کنید تا بتواند رفتارش را کنترل کند یکی از راهکارها این است کهشروع به نوشتن کند.کلماتي که موقع عصبانيت بيان مي‌کند را روي کاغذ بنويسد و سعي کند ديگر هنگام مشاجره و عصبانيت آنها را تکرار نکند.
یاد گرفتن کنترل عصبانیت برای همه سخت است.  کلاس‌های کنترل اعصاب یا یوگا و همچنین مشاوره گرفتن از یک روانشناس می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد.سعی کنید به این مسایل فکر کنید وریشه ای ان را حل کنید
.بفهمید چه چیزهایی عصبانیت را در شما تحریک می‌کند• علائم عصبانی شدنتان را بشناسید•یاد بیگرید به عصبانیت و ناراحتیتان به طریقی سالم واکنش دهید• احساسات پنهان خود مثل ناراحتی یا افسردگی را بشناسیدومانع به وجود امدن شرایط عصبانیت شویدواما در رابطه با بیکاری..ريشه اين مشکل نداشتن بلوغ عقلي و رواني براي ازدواج در بعضي مردان است. مسئوليت پذيري يکي از شاخصه هاي اصلي بلوغ عقلي و فکري است و مردي که به اين بلوغ نرسيده است، بايد ابتدا مهارت مسئوليت پذيري را فرابگيرد تا بتواند ازدواج موفقي داشته باشد.اگر در زمینه مالی اطرافیان به شما کمک میکنند باید این مسیله قطع شود تا شرایط سخت همسر شما را به خود وادارد.درضمن سن کم ایشان نیز این مسیله را تشدید میکندباید به او در برنامه ریزی کردن برای پیدا کردن یک کار جدید کمک کند.رفتاری کاملاً مثبت داشته باشد. روابط و کفتگوهای بین زن و شوهر باید نرم و توام با احترام باشد.با سیاست های زنانه خود او را تشویق به این امر کنید.نکات بسیار است توصیه میکنم با مشاوری حاذق مشورت نمایید.موفق باشید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3064
بازدید دیروز: 1685
بازدید کل: 9796671
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...