0 امتیاز
244 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
خواهشا و لطفا منو سریعا راهنمایی کنین..
خانمی 26 ساله هستم, در خانواده متدین تربیت شدم, ولی در دوره راهنمایی بودم (حدودا13-14 ساله) که از دوستان مدرسه خود چیزهایی از رابطه جنسی که در فیلم های ماهواره ای میدیدن شنیدم و ندانسته همان کارهارو انجام دادم بدون اینکه بدانم دخترها بکارت دارن و اگر آسیب ببیند با هیچ حرفی توجیه نیست! البته در حد 2 -3 بار نه اعتیاد به خودارضایی!
اکنون باکسی آشنا شدم که قراره ازدواج کنیم ولی جرأت گفتن بهش ندارم و میترسم که با برقراری رابطه اول متوجه بشه, تاالان بخاطر همین ترس ازدواج نکردم!
بااینکه یکسال پیش برای تشخیص نوع بکارتم به دکتر زنان مراجعه کردم ولی گفت چیزی از بکارت مشخص نیس, همچنین اون موقع که این کارهارو در 13-14سالگی کردم با دخول اجسامی مثه خودکار بود ولی به هیچ عنوان درد یا خونریزی نداشتم!
تورو خدا راهنماییم کنین, هم عاشق شدم هم میترسم که دخترانگی نداشته باشم و بهم تهمت بزنن!

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام
یکبار با یک پزشک زنان قابل اعتماد مطرح کنید. چون نوعا پرده های بکارت از نو ع ارتجاعی است. ممکن است اسیب ندیده باشه برای اطمینان پزشک زنان میتونه کمکتون کنه
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1118
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9814555
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...