0 امتیاز
300 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
خانم من هر وقت با من مشکل پیدا می کند به نیازهای غریزه جنسی من بی توجهی می کند و از این مسئله بعنوان اهرم فشاربرعلیه من استفاده می کند. آیا کار او درست است ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
کار این خانم خیلی خطرناک است . بعضی از خانم ها برای مجازات و تنبیه مردشان یا برای رسیدن به اهداف و خواسته هایش این کار را می کنند . این خانم ها مرد شناس نیستند . زن عشق ورز است و مرد عشقباز است . غرایز برای زن در اولویت اول نیست و ساختار وجودی زن طوری است که زن می تواند خودش را نگه دارد ولی مرد این طوری نیست . برای مرد غرایز در اولویت است . اگر همسر مرد ، او را تحت فشار قرار بدهد و نیاز غریزی او را برآورده نکند ، در واقع خانم دام بزرگی برای همسرش پهن کرده است زیرا این آقا در اجتماع است و در اجتماع رنگارنگی زیاد است و چون نیاز او برآورده نشده است ممکن است به انحراف کشیده بشود . مردی که در خانه اشباع نشده باشد به دنبال ساندویج و فست فودها می رود . آموزه های دینی ما در این قضیه بیشتر خطاب به خانمها است . رسول اکرم می فرماید : خدا لعنت کند زنی که مردش اظهار نیاز غریزی می کند و او می گوید : بعدا . وقتی آقا نیازش برآورده نشود شما را دچار مشکل می کند . زن حس تملک دارد و دوست دارد که مردش مال خودش باشد . گاهی خانم محدودیتهای جسمی یا روحی دارد . گاهی نیازهای غریزی زن به صفر می رسد . در اینجا آقایان باید همسرشان را درک کنند .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 2248
بازدید کل: 9825231
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...