0 امتیاز
5.7هزار بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام!

خدا قوت!

در احکام راجع به غسل جنابت هنگام ملاعبه با همسر ، معیار رسیدن به اوج لذت جنسی زن هست،
لطفا توضیح دهید که دقیقا اوج لذت جنسی به چه مرحله ای میگویند؟!

 از کجا باید فهمید که به آن مرحله رسیده یا نه؟!

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
میخواستم بدانم غسل جنابت چه موقع بر خانم ها واجب میشود؟
اگر دخول انجام نشود و فقط معاشقه باشد ترشحاتی که خارج میشود غسل دارد یا خیر؟
نشانه های اوج لذت جنسی در خانم ها چیست؟

پاسخ:

زن با دو چیز جنب می شود و هرگاه جنب شود باید غسل جنابت کند:
1 بوسیله داخل شدن آلت تناسلی مرد به جلو یا عقب زن که اگر به اندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شود زن و مرد هردو جنب می شوند گرچه منی خارج نشود.
2-بیرون آمدن مایعی در اوج لذت .
اگر زن بر اثر تحریک های جنسی به قدری تحریک شود که به اوج لذت و شهوت جنسی برسد و در آن حال مایعی از او خارج شود جنب می شود و آن مایع نجس است وباید غسل جنابت کند .
و اگر به اوج لذت نرسد و مایع خارج شود و یا به اوج لذت برسد ولی مایعی خارج نشود و یا شک کند که مایعی خارج شد یا نه جنب نمی شود و غسل لازم نیست. به دیگر سخن زن اگر یقین به خارج شدن مایع درحال اوج لذت پیدا کند جنب می شود و اگر یقین پیدا نکند جنب نمی شود. بنابراین مواقعی که زن بر اثر تحریک های شهوانی مقداری لذت می برد و در آن حال رطوبتی از او خارج می شود چون به اوج شهوت نرسیده جنب نمی شود و رطوبت خارج شده هم پاک است و وضو و غسل را باطل نمی کند.(1)
اوج لذت و شهوت به حالتي گفته مي شود. که در آن حال معمولا انسان از خود بي خود مي شود و لذت زيادي مي برد و بعد از تمام شدن آن حال انسان احساس تخليه شدن و ارضامي کند و حالت شهوتش تمام مي شود و معمولابدنش سست مي شود و حالت تحريک آميزي که قبل از تخليه شدن داشت ديگر آن حالت را ندارد. مثل اين که انسان گرسنه دلش غذا مي خواهد ولي وقتي غذا خورد و سير شد ديگر ميل به غذا ندارد.
پی نوشت:
1. آیت الله مکارم توضیح المسائل م361و مسائل کثیرالابتلا م18.
توسط
قبل از رسیدن به اوج لذت هم مایع از زن خارج میشود یا به عبارت دیگه محل خیس است چطور میشه تشخیص داد خارج شدن مایع زمان اوج لذت را?
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
ارگاسم یا اوج لذت جنسی تجربه ای است که در زنان و مردان با یک کیفیت تجربه می شود اما شرایط ، ویژگی های زمینه ای ، و مکانیسم رسیدن به آن در مردان و زنان تفاوت هایی دارد.

از جمله مهمترین تفاوت های رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم که زنان با مردان دارند در پیش زمینه ها و نحوه رسیدن به ارگاسم است. در مردان معمولا رسیدن به ارگاسم با سرعت بیشتری انجام می شود در حالیکه این روند در زنان به عوامل و زمان بیشتری نیاز دارد. دانستن این تفاوت یکی از مهمترین شرایط داشتن یک ارتباط جنسی خوب با شریک جنسی در آقایان است. زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به نوازش بیشتر ، شنیدن جملات مهر آمیز ، و لمس نقاط حساس در رابطه جنسی را دارند. ارگاسم یا اوج لذت جنسی در زنان بر خلاف ارگاسم مردان همیشه با انزال همراه نیست و آنان می توانند در یک رابطه جنسی بارها ارگاسم را تجربه کنند اتفاقی که برای مردان به کمی زمان نیاز دارد و در برخی موارد هم امکان پذیر نیست.
ارگاسم در زنان تنها لذت رابطه جنسی نیست

از نکات جالبی که در داشتن رابطه جنسی می توان مد نظر داشت اینست که زنان برای تجربه لذت جنسی همیشه نیاز به رسیدن به ارگاسم را ندارند با آنکه می توانند در یک ارتباط جنسی خوب بارها آن را تجربه کنند. این در حالی است که زنان می توانند اوج لذت جنسی یا ارگاسم را در خود تا زمان بیشتری تداوم داده و حس کنند نکته ای که در مردان امکان پذیر نیست. مردان معمولا بیشترین لذت جنسی خود را در ارگاسم یا انزال اول خود بیان کرده اند در حالی که کیفیت لذت جنسی یا ارگاسم در زنان در دفعات متعدد در یک رابطه جنسی یکسان یا حتی بیشتر بوده است.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

2 نفر آنلاین
0 عضو و 2 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2003
بازدید دیروز: 3005
بازدید کل: 9840300
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...