0 امتیاز
403 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
شوهرم تا حالا نشده که اول معاشقه کنه بعد سکس داشته باشیم یک راست میره سر اصل مطلب وتو سکس خیلی سروصدا میکنه و حرف میزنه وسوال میکنه ونوع رابطه ش مثل فیلم های پورن میمونه و در کل اهل بغل کردن ونزدیک شدن وبوسیدن یا دست منو گرفتن نیست که همۀ اینها باعث سردی وبی علاقگی من به همسرم شده که به همسرم هم انتقال پیدا کرده ودرحد رفع نیاز هرازگاهی شده

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
گرایش به فیلم های پورنو ، باعث می‌شود فرد با روابط معمولی ارضا نشود و قطعا به روابط انحرافی و محرک‌های جنسی قوی‌تر نیاز دارد که همین مساله خود باعث اختلاف، قطع رابطه، جدایی و طلاق خواهد شد.

یکی دیگر از تبعات این گرایش را ازبین رفتن حساسیت فرد نسبت به مسائل جنسی است و محتویات این فیلم‌ها باعث می‌شود که قبح مسائلی مانند تجاوز و کودک‌آزاری و آزارگری و آزارخواهی جنسی در نظر فرد از بین برود و او را نسبت به اخلاقیات بی‌تفاوت کند. مردان مراجعه‌کننده به فیلم‌ها وسایت‌های مستهجن به زنان به چشم ابزار اطفای شهوت نگاه می‌کنند و نگرش تحریف شده‌ای به روابط جنسی دارند که این برای جامعه و برای فرد و خانواده او خطرناک است.

همیشه، در اکثر فیلم های پورنو دو نفر به سرعت به هم آغوشی عجولانه و مکانیکی مبادرت می ورزند. این ماجرای نشان دادن سکس بدوی، مکانیکی و معمولا تحقیرآمیز، وقتی مهم می شود که بدانیم بخش بزرگی از نسل های جدید مردان و زنان جوان، تقلید از پورنوها، تنها راه اصلی یادگیری رفتارهای جنسی شان محسوب می شود. به دلیل گسترش ِ روز افزون رسانه های تصویری، صنعت پورنوگرافی از پربیننده ترین و پر درآمدترین فعالیت های اقتصادی در اکثر نقاط جهان شده است. انسانها دیگر حتی لازم نمی بینند داستان های عشقی ۲۰۰ صفحه ای را بخوانند تا شاید یک صحنه کمابیش متعادل تر یک رابطه جنسی را در آن تجسم کنند. روزنامه نگار امریکایی مایکل کاسلمن در مجله اینترنتی « روانشناسی معاصر» مقاله تحقیقی را تدارک دیده است با عنوان « مشکل اصلی فیلم سکسی دیدن، تاثیر بد آن است». نویسنده فوق اعتقادی به کنترل و سانسور اینترنت ندارد ولی امیدوار است از گسترش روزافزون فیلم های سکسی در بین کودکان و نوجوانان جلوگیری شود. روزنامه نگار امریکایی نیت خود را معطوف کرده است به تشریح دروغ ها و کلک های صنعت پورن. به اعتقاد او، فیلم های پورنو، شبیه فیلم های تعقیب و گریز هالیوودی هستند ولی همه می دانند که رانندگی به شکلی که در سینما شاهد هستیم با رانندگی در خیابان های واقعی فرق دارد. او می گوید بینندگان فیلم پورنو به خاطر تماشای راحت و بسیار زیاد صحنه های سکسی، به موقعیت بازیگران غبطه می خورند و این توقع در آنها ایجاد می شود که از قافله پر ازدحام فعالیت جنسی عقب مانده اند. فیلم پورنو با انتخاب بازیگران خوش هیکل و درشت اندام با جاذبه های سکسی به مردان بیننده پورنو احساس عدم اعتماد منتقل می کنند. احساس ناخوشایندی که حتما به زندگی جنسی شان و احساس خودشان به بدنش لطمه خواهد زد. زنان دردنیای واقعی برای هماغوشی احتیاج به زمان دارند. احساس اعتماد، نگاه لطیف، نوازش های ظریف، گپ و گفتگو، و حتی در کنار هم بودن های سرشار از محبت، به زنان کمک می کند که برای یک معاشقه کامل آماده گردند. تماس مداوم، خندیدن، یادآوری خاطرات و در میان گذاشتن احساسات و علائق مشترک زنان را در یک فضای رمانتیک و ارام، آماده یک رابطه جنسی پر اشتیاق می سازد . اما آنچه که فیلم های معمول پورنو ارائه می دهند شتاب بی رویه در داشتن رابطه جنسی در اسرع وقت است. مطالب و فیلم‌های هرزه با واقعیت تطابق ندارد در این فیلمها، اکثر زنان و مردان شرکت کننده ، شاد و خوشحال و راضی به نظر میرسند. لازم به ذکر است اکثر هنرپیشه های شرکت کننده در این فیلمها، از کودکی در دام مافیاهای مواد مخدر و فحشا بوده اند و اکثر به مواد مخدر آلوده هستند و زندگی بسیار سختی دارند و تنها علت شرکت در این فیلم ها، پول یا اجبار میباشد. آنها هیچ لذتی از این رابطه ها نبرده و اگر کسی پشت پرده صدا گذاری های اینگونه فیلم ها را دیده باشد براحتی میفهمد که برای تحریک بیشتر، صداها با اغراق و مصنوعی تولید میشوند تا واقعیت طبیعی رابطه جنسی، تحریف شود. در ضمن حتی بعضی از مردان از طریق تکنیک های فیلم برداری و مصرف بعضی از مواد برای بزرگی آلت تناسلی بطور موقت، این تلقین را در ذهن دیگران ایجاد میکنند که اندازه الت مردانه به این صورت است تا بتوانند بخصوص مردان را وادار به خریدن داروها و دستگاههای افزایش طول و قطر آلت تناسلی کنند که ارزش علمی ثابت شده ندارند و منافع هنگفتی از این تجارت سیاه به دست می آورند.
 دو بدآموزی مهم که اینگونه فیلم ها بر جامعه تحمیل میکند عبارتند از:

– تلقین رابطه مرد و زن بر پایه سکس( در حالیکه این رابطه باید بر اساس تعهد و علاقه و اطمینان باشد)

– تحقیر زن و معرفی زن بعنوان وسیله خوشگذرانی ( در حالیکه نقش معنوی و مهم زنان در زندگی چنان بارز است که نیاز به توضیح دیگر ندارد)

دوست عزیز عوارض وعواقب تماشای پورنو را به همسرتون تذکر دهید واز ایشون بخواهید که یه شما کمک کند در این زمینه ونیازتون رو از ایشون بخواهید
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3675
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9813434
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...