0 امتیاز
175 بازدید
در جهان بینی اعتقادی توسط
ما 13 سال است که زندگی مشترکمون را شروع کردیم.و 2تا بچه داریم. شوهرم 5  سال اول زندگی را اعتیاد داشت و خیلی منو عذاب داد. الان که 8 ساله ترک کرده بازهم در زندگی ورفتارش تعادل نداره. خیلی احساسی و غیر منطقی رفتار میکنه. شبها خیلی دیر 10 _ 11 میاد خونه. از وقتی هم که میرسه گوشی دستشه وتا 2_3 شب  درحال چت کردنه.. اصلا به من و بچه ها و زندگی توجهی نداره. خیلی کم به رفت و آمد وتفریح  میپردازه یاحتی وقتی که مسافرت میریم در طول کل مسیر گوشی دستشه یادر حال صحبت کردن یا چت کردنه. پشت فرمان  هم از گوشی دست بردار نیست. در مورد خانواده من هم خیلی سخت میگیره وهربار که رفت وآمد داشته باشیم  حتمادعوای مفصلی بعدش داریم من هم ترجیح میدم تنها باشیمو آسایش داشته باشیم. ولی هرچه کمتر رفت وآمد میکنیم سردتر میشه و دفعه بعدی راضی با رفت وآمد نیست . خانواده خودشو به زندگی مشترک ترجیح میده، وبرطرف کردن نیازهای مادی اونها رو تو اولویت قرار میده . ما در هفته شاید نیم ساعت کلا با هم صحبت کنیم.من از این وضعیت واقعا خسته شدم. ودیگه نمیتونم تحمل کنم لطفا راهنماییم کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
سلام  دوست عزیز
تمام مواردی رو که ذکر کردید ناشی از عدم مهارت شما در زندگی مشترک هست همسر شما وقتی که توانسته غول اعتیاد را بشکند  میتواند برای خوشبختی وسعادت وشادی شما وفرزندانش همه کار بکند شما به همسرتون انگیزه بدهید خانه را شاد وبا نشاط کنید از خوبیها وتوانمندی های همسرتون بگویید واورا تحسین وتشویق وتایید کنید .از ایجاد تنوع غفلت نکنید .
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 889
بازدید دیروز: 2746
بازدید کل: 9833943
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...