0 امتیاز
245 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام

لطفا من رو راهنمایی کنید که الان بعد از گذشت سه سال شوهرم به هیچ عنوان رضایت به بچه دار شدنمون نمیده.ما مشکلات زیادی داشتیم که با کمک خدا 90 درذصد اونا حل شده همسرم هم شغل خوبی داره اما هنوز شغلش ثابت نیست وضعیت مالی و مسکن هم تقریبا مساعد هستش اما به حدی با بجه دار شدن مخالف هست که چندین بار به من گوشزد کرده که اگر مایلی بجه ای داشته باشی می تونی ازم جدا بشی و با دیگری ازدواج کنی.لازمه که بگم همسرم فرد حساسی هست از لحاظ ظاهر و زیبایی و یک بار هم توی دعوا به من گفته بچه نمی خوام چون شاید شبیه به تو بشه اما وقتی رفتارش رو با بچه های فامیل میبینم می فهمم که به بچه علاقه داره و سعی میکنه خودش رو با محبت و شوخی و نوازش بچه های اطرافیانش ارضا کنه.من مدتی هست که اصلا اسم بچه رو جلوش نیاوردم اما سکوتم هم از حساسیتش کم نکرده.خودم 29 سالمه و نگرانم که به مشکل برخورد کنینم اگر اقدام نکنیم.لطف می کنید منو راهنمایی کنید که نحوه صحیح برخورد با این موضوع توسط من چیه؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مساله باید ریشه یابی شود که ایا ترس باعث این مساله شده یا تصور غلط و عدم اگاهی و... سعی نکنید اورا تحت فشار قرار دهید فقط دوستانه بخواهید علت را بشما بگوید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. در مورد اینده و ارزوهایش با او صحبت کنید تا به اینده بدون بچه فکر کند و ان را در ذهنش ترسیم کند. سعی کنید بفهمید ریشه مساله چیست. تا این مساله درمان نشود اصرار فایده ای نخواهد داشت.
اگر موافق بود به مشاور مراجعه کنید تا مساله ریشه یابی شود.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 281
بازدید دیروز: 2239
بازدید کل: 9835574
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...