0 امتیاز
290 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام پسر۵ ساله دارم ودختر دو ماهه ای به خاطر بی خوابی و خستگی از دست پسرم زود عصبانی میشم و بهش پرخاش میکنم هر بار تصمیم میگیرم که باهاش درست برخورد کنم باز با اولین شیطنتش عصبانی میشم .منو راهنمایی کنید چیکار کنم که به پسرم ضربه روحی وارد نشه.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
چند راه به شما پیشنهاد میشود.
اولا اگر به این فکر کنید که تا چه اندازه رفتار و گفتار شما در شکل گیری شخصیت او موثر است و چقدر در اینده اورا کمک و یا اورا دچار مشکل خواهد کرد حتما تجدید نظر خواهید کرد.
بسیاری از خشونتهای مردان با همسر و .. از رفتار والدین در کودکی نشات میگیرد. اینکه فرزند درونگرا شود یا افسرده و یا بسمت دوستان کشیده شود و با خانواده ارتباط برقرار نکند و هزاران اتفاق که در نوجوانی او و جوانی و بزرگسالی میافتد همه به ریشه های تربیتی او در کودکی برمیگردد. پس سن حساس اورا درک کنید و بدانید تحمل کمی سختی ارزش داشتن پسری ارام و صبور و منطقی را بجای فردی خشن و بیقرار خواهد داشت.
دوما سعی کنید شرایط را با همسرتان درمیان بگزارید و ازاو در این زمینه کمک بگیرید او بسیار میتواند در ارامش شما تاثیرگذار باشد.
سوم اینکه با برقراری نظم فرصت خود را برای استراحت,تفریح و ورزش ایجاد کنید. زمان خواب را طوری تنظیم کنید که بتوانید استراحت کافی داشته باشید. ورزش میتواند به تمدد اعصاب شما کمک نماید.
بدن و روح انسان قویتر از انست که خود شما تصور میکنید به شرطی که به ان اگاهی و اعتقاد داشته باشید پس با کمی بیخوابی و.. بیحوصله و بیقرار و نگران نشوید. به قدرت روحی خود ایمان داشته باشید و بر خود و رفتارتان کنترل داشته باشید. این شمایید که تصمیم میگیرید با چند ساعت کار خسته میشوید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

12 نفر آنلاین
0 عضو و 12 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3417
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9806217
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...