0 امتیاز
426 بازدید
در اخلاقی ، ادبی توسط
سلام  من چند ماه گه احساس میکنم ازنظر جنسی بی احساس شدم ومیلی به این کار ندارم احساس میکنم رحیمم افتادگی داره وبعد از ارزاشدن زیردلم دردمیگیره باید چی کار کنم وچون از نظر مالی مشکل دارم نمیتوانم به دکتربیرون مراجعه کنم من چیکار کنم الان ؟

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
بسیاری از خانم‌ها از نداشتن تمايلات جنسي رنج مي‌برند. اين مشکل در هر نژاد و کشوري شايع است. چون سردمزاجي جنسي در خانم‌ها معمولا به يک سري از روش‌ها و شيوه‌هاي غلط در زندگي روزمره نيز مي‌تواند مربوط شود.به همين دليل براي درمان اين عارضه در خانم‌ها بايد به صورت همه‌جانبه تمام موارد از جمله مسايل هورموني، بيماري‌هاي مختلف، نوع روش زندگي و عوامل مختلف رواني مانند استرس در زندگي روزمره توسط متخصص مربوطه بررسي شود تا بتوان با درمان عوامل زمينه‌اي، تغيير در برخي از روش‌هاي غلط و يا اصلاح شيوه‌هاي مختلف رفتاري در خانم مبتلا، اين عارضه را درمان کرد.
معمولا درمان سردمزاجي در خانم‌ها، شامل درمان‌هاي غيردارويي مي‌شود، هرچند در برخي موارد از درمان دارويي نيز در برخي از افراد، تحت نظر متخصصان مربوطه مي‌توان بهره برد. يکي از روش‌هاي درماني موثر در سردمزاجي خانم‌ها، شامل استفاده از روش‌هاي صحيح در شيوه زندگي و ارتباط با همسر است. تعديل و تغيير شيوه زندگي عبارت است از ورزش کردن مرتب، استراحت کافي، آموختن روش‌هاي کنترل استرس و اجتناب از مصرف سيگار ، مواد مخدر و الکل .
تمرینی که در اینجا به شما می دهیم برای بر قراری تعادل جنسی خیلی مفید است. این تمرین تمرکز حسی نام دارد:
جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید.
اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.
در طول این تمرین یکی دراز می کشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش می کند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان می پردازید. در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد.

این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه می توانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند. بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید. از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره.

با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی می کنند فکر می کنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین می کنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد می گیرید که تعجب زده می شوید. این تمرین استانداردی است که برای درمان کم شدن میل جنسی در خانم ها توصیه می شود.
بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز کنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید می توانید این تمرین را هر از گاهی به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان هم استفاده کنید. تاکید می کنم هر از گاهی چون این تمرین نباید همیشه به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.
0 امتیاز
توسط
دوست عزیز،در شهرها مراکز بهداشتی وجود دارند که در قسمت تنظیم خانواده، رایگان معاینه و مشاوره میکنند ،به نظرم به اونها مراجعه کنید.موفق باشید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

9 نفر آنلاین
0 عضو و 9 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 361
بازدید دیروز: 3678
بازدید کل: 9813798
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...