0 امتیاز
204 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام همسر من هر کاری کنم ارجحیت با خانواده اش است اگه مریض باشم بازم خانواره است که واجب تره ضرر کرد من کار کردم دادم نماز نمی خونه خسته ام کرده اول خرج اونها موند بعد من

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
گاهی این شمایید که باید همسرتان را برای بهبود شرایط کمک کنید. با او صحبت کنید و بگویید که خیلی خوب است که به فکر خانواده اش است, اما باید تعادل را رعایت کند . سعی کنید اورا حساس نکنید و دایما باو اشکال نگیرید. بلکه با محبت و صمیمانه حرف بزنید و بخواهید کمی توجهش را بیشتر کند. با او از عاقبتش و اینده صحبت کنید بهر حال واقعیتهایی وجود دارد که نمیتوان انها را انکار کرد پس کمی اورا به عاقبت اندیشی وادارید تا شاید بیشتر به نماز خواندن و فکر در مورد شرعیات راغب شود. البته این مساله اصلا با اجبار فایده ندارد و باید خود شخص به نتیجه برسد, اما شما میتوانید با توجه دادن او به واقعیاتی مثل مرگ و عاقبت انسان اورا به فکر وادارید.
از طرفی سعی کنید با رفتار خود اورا بخود دلبسته تر کنید تا در شرایط مختلف توجه بیشتری بشما بکند. اما هرگز خود را در مقابل خانواده اش قرار ندهید و فقط ازو بخواهید در کنار انها بشما هم توجه کند.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

1 نفر آنلاین
0 عضو و 1 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2724
بازدید دیروز: 1638
بازدید کل: 9791604
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...