0 امتیاز
198 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام و خسته نباشید من  یک ساله ازدواج کردم با پدر شوهر و برادر شوهرم در یک ساختمان زندگی میکنیم شوهر من دو برادر داره  و خواهر نداره  و شوهر من فرزند آخره مشکل من اینه ک خانواده شوهرم چ پدر چ برادرشوهرام تو زندگی دخالت میکنن و بابت هر چیزی نظر میدن در صورتی ک این کارو صمیمیت و مشورت میدونن با شوهرم خیلی بحث میکنم ک چرا جلوی دخالتاشونو نمیگیره و مادر شوهر من چون دختر نداره فک میکنه باید من جای دخترشو پر کنم برای مثال یکی از چیزایی ک تحمیل میکنه اینه ک کسی از جای زیارتی میاد حتما اصرار میکنه بریم ب دیدنش یا آگه بخوایم کادو بدیم حتما باید همه پسراش مثل هم بدن البته این کارا تو فامیلشون عادیه همش میخواد ریاست کنه تو هر چیزی نظر میده لطفا راهنمایی کنید ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
این مسایل در بسیاری از خانواده ها وجود دارد و بهرحال هر فرد و خانواده ای طرز فکر و رفتار متفاوتی دارند. بطوریکه انها هم ممکن است از بعضی رفتارهای شما ناراحت باشند. در این مواقع درک بالای دو طرف از این مساله و اولویتهای زندگی حل مسایل را ساده میکند. مثلا اگر شما دیدگاهتان را کمی تغییر دهید و به انها مثل خانواده اصلی خود نگاه کنید هیچگاه ناراحت نمیشوید. فرض کنید برادر خودتان نظر میدهد. ایا ناراحت میشوید؟ مسلما نه. پس این نگاه متفاوت شماست که سما را عصبانی میکند . سعی کنید به رفتار انها مثبت نگاه کنید. حتی اگر انها اشتباه هم بکنند این گونه نگاه شما رفتار انها را بیشتر اصلاح مینماید تا جلوگیری و برخورد مستقیم. پس هوشمندانه عمل کنید و در مقابل رفتارهای انان که خلاف عقیده تان است با خوشرویی و تواضع نظرتات را بدهید. ولی مقاومت نکنید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 333
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9803133
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...